سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سرانه‌ی فضای سبز در دستور کار اداره منابع طبیعی گرمسار

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گرمسار با اشاره به ضرورت حفظ منابع طبیعی و بالا بردن سرانه‌ی فضای سبز گفت: حل مشکلات زیست محیطی نیازمند هم افزایی دهیاری ها با اداره منابع طبیعی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،اسماعیل عرب معصومی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار در نشست با دهیاران شهرستان گرمسار ضمن اشاره به ضرورت حفظ منابع طبیعی و تلاش برای بالا بردن سرانه‌ی فضای سبز گفت: برای از بین بردن مشکلات زیست محیطی در سال‌های آتی باید دست به کار شد و فرصت را مغتنم شمرد.

او افزود: دهیاران به عنوان نمایندگان حاکمیت در همراهی با جامعه هدف (مردم) می‌توانند نقش بسزائی در حفظ منابع طبیعی داشته باشند و چاره‌ی حل مشکلات زیست محیطی همکاری و ارتباط مستمردهیاران با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری می‌باشد که این امر با پیگیری‌های مستمر دهیاران هم اینک قابل اجرا است، ولی می‌بایست این مشارکت تقویت شود

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار یاد آور شد: این همکاری مشترک و توأمان، در خصوص بوستان‌های روستایی همیاران طبیعت و حفظ فضای سبز که ضمن کمک به بهبود سطح سلامت جامعه هدف، به زیباتر شدن روستا‌ها هم کمک می‌کند و این آمادگی وجود دارد که با مشارکت دهیاران به ایجاد بوستان روستایی اهتمام بورزیم.

عرب معصومی ضمن دعوت از دهیاران جهت مشارکت در امر ثبت نام به عنوان همیارطبیعت و محافظین طبیعت، با شرکت در کلاس‌های آموزشی با وظائف منابع طبیعی در زمینه‌های حفاظتی و افزایش سرانه فضای سبز را خواستارشد.

در ادامه درخواست کرد در صورت روئیت تخلفات و تصرفات، با شماره ۱۵۰۴ تماس حاصل نماید یا ۳۱۶۰۱۹۰۰ تماس بگیرید.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار در ادامه از دهیاران و شورا‌های اسلامی درخواست کرد در امر ایجاد شغل و اجرای ماده ۲۷ (تهیه سند برنامه جهت روستا) و تشکل حبله رود همکاری لازم را معمول دارند.

انتهای پیام / م

ضرورت مشارکت در امر ثبت نام به عنوان همیارطبیعت و محافظین طبیعت

 

برچسب ها: محیط زیست ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.