سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار گیلان مطرح کرد؛

افزایش امید و اعتماد عمومی با تلاش مستمر مسئولان

استاندار گیلان گفت: با تلاش مستمر مسئولان میزان امید و اعتماد عمومی افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع استاندار گیلان در شورای برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه، ارتقاء سطح اعتماد عمومی ثروتی برای جامعه است، گفت: با تلاش مستمر مسئولان میزان امید مردم و اعتماد عمومی افزایش می‌یابد.

او به هوشیاری مردم گیلان اشاره کرد و ضمن قدردانی از آنها، افزود: در گیلان بدون کمترین حاشیه و با همدلی و وفاق مردم با مسئولان طرح سهمیه بندی بنزین اجرا شد.

استاندار گیلان به بهره مندی مدیران از ظرفیت کارشناسان تأکید کرد و گفت: مدیران برای تصمیم دقیق در امور تخصصی و کارایی بیشتر از کارشناسان بیشتر بهره‌مند شوند.

ارسلان زارع با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب موجود در قانون بودجه، افزود: وظایف و تکالیف قانونی هر دستگاهی در قانون بودجه مشخص شده و باید مدیران براساس آن عمل کنند.

او به تصویب بازنگری طرح جامع تفصیلی شهر اطاقور لنگرود اشاره کرد و گفت: از ۵۲ شهر استان ۳۷ شهر، طرح تفصیلی مصوب دارند، سه شهر نیز در حال بازنگری است و بازنگری طرح تفصیلی ۹ شهر نیز از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردارند که باید در اتمام آن شتاب گرفت.

استاندار گیلان به تلاش برای جلوگیری از فرار مالیاتی اشاره کرد و خواستار بررسی بیشتر مسئولان ذیربط درخصوص فرار مالیاتی برخی پزشکان شد.

ارسلان زارع در ادامه به اهمیت موضوع سلامت عمومی اشاره و تصریح کرد: مسئولان در اجرای طرح ها، شهرک سازی‌ها و ایجاد شهر‌های جدید پیوست‌های سلامت را در نظر بگیرند.

او همچنین خواستار تسریع در روند ساخت و اجرای طرح‌هایی شد که قرار است در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

غلامعلی جعفرزاده و جبار کوچکی نژاد نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز به اشتغال ۴۶۱ بازنشسته در ۴ دستگاه دولتی اشاره کردند و از استاندار گیلان خواستند پیگیر موضوع باشد تا فرصت‌های شغلی برای جوانان ایجاد شود.

 

انتهای پیام / ق 

 

با تلاش مستمر مسئولان میزان امیدمردم  و اعتماد عمومی افزایش می‌یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.