سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد سازمان مردمی بسیج نشان ژرف اندیشی و نگاه عمیق بنیانگذار کبیر انقلاب بود

مدیرکل صدا و سیمای زنجان گفت:ایجاد سازمان مردمی بسیج نشان ژرف اندیشی و نگاه عمیق بنیانگذار کبیر انقلاب بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صدا و سیمای زنجان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف حسینیه اعظم زنجان، در دیدار با بسیجیان پایگاه مقاومت این مجموعه، بسیج را ثمره مجاهدت امام راحل در مبارزه با طاغوت خواند.

 لطیفی نگاه الهی امام راحل (ره) به آینده را زمینه ساز تاسیس این شجره طیبه دانست و اظهار داشت: بسیج در طول این چهار دهه کشور عزیزمان را در طوفان کینه توزی و شرارت معاندین نظام بیمه کرد و برکاتی در برداشت که تک تک آحاد ملت آنرا به عینه لمس کرده اند.

رئیس رسانه استانی با اشاره به حضور فعال بسیجیان در تمامی صحنه‌ها افزود: چه در حوادث و بلایای طبیعی و چه در بحران‌هایی که دشمنان ایران اسلامی با هدف ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک دیده اند این بسیجیان هستند که در نهایت گمنامی و بدون هیچ ادعایی تمام هستی و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و صحنه‌های بی بدیلی از ایثار را ترسیم کردند.

مدیرکل صدا و سیمای زنجان افزود: الگوپذیری ملل آزاده را از نهاد مردمی بسیج یادآور شد و گفت: تمام دولت‌ها و ملت‌های آزاده به این حقیقت رسیده اند که برای عبور از طوفان بحران‌ها باید سازمانی مانند بسیج مستضعفین داشته باشند که نمونه‌هایی از آنرا در لبنان، عراق و یمن به عینه می‌بینیم.

او با اشاره به آشوب‌های اخیر تصریح کرد: حرکت خودجوش مردم وفادار به ولایت و دوستدار اهل بیت زنجان در محکومیت شرارت‌های اخیر الگویی برای تمام استان‌های کشور شد.

 لطیفی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همانگونه که امام راحل فرمود مجلس در راس امور است باید تلاش کنیم که انتخاب مان توام با بصیرت و آگاهی باشد تا اشخاصی متدین، متخصص و پیرو ولایت کار مهم تدوین قوانین را در قوه مقننه برعهده بگیرند.

انتهای پیام/ن
 

بسیج ثمره مجاهدت امام راحل در مبارزه با طاغوت است

 
برچسب ها: بسیج ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.