سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بازی های پارالمپیک برای معلولان در یزد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزدگفت: امسال برای اولین بار المیپک محلات تفکیک و به صورت پارالمپیک با حضور معلولان ورزشکارحرفه‌ای و غیرحرفه‌ای برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به تفکیک ورزش معلولان از ورزش المپیک محلات در یزد، گفت: به علت نبود توجه به ورزش جانبازان و معلولان در حاشیه المپیاد‌های ورزشی محلات، امسال برای اولین بار به منظور جلب توجه مردم و مسئولان به این قشر، المیپک محلات تفکیک و به صورت پارالمپیک شاهد حضور ورزشکاران معلولان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای در این زمینه هستیم.

او افزود: مناسب‌سازی شهر به خصوص پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و همچنین فضا‌های ورزشی توجه بیشتر مسئولان شهری را می طلبد و این اقدام موجب توجه خاص به این قشر حتی در سایر بخش‎های شهری می‌شود.

ملازینلی با بیان اینکه جامعه باید دیدگاه خود را نسبت به معلولان ارتقا دهد، گفت: ایجاد تفاوت میان معلولان و سایر افراد منجر به بروز مشکلات روحی و روانی در آن‌ها می‌شود، از طرفی جامعه نیازمند آموزش‌های شهروندی است تا نسبت به المان‌ها و تابلو‌های شهری مربوط به این قشر نیز واکنش درستی را از سوی مردم شاهد باشیم.

انتهای پیام/ی

بازی های المیپک محلات به صورت پارالمپیک با حضور معلولان در یزد برگزار می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.