سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال دوباره فوتسالیست‌های ایرانی برابر اسلواک‌ها این بار در مشهد

تیم ملی فوتسال کشورمان فردا در اولین مسابقه تدارکاتی خود به مصاف تیم ملی اسلواکی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتسال ۳ جانبه مشهد قرار است از فردا یکشنبه به صورت رسمی در مشهد برگزار شود و تا روز سه شنبه نیز ادامه خواهد داشت. در تورنمنت مشهد تیم‌های ملی ایران، اسلواکی و بلاروس حضور دارند. ابتدا قرار بود این رقابت‌ها با حضور ۴ تیم برگزار شود، اما به دلیل انصراف تیم‌های ملی اوکراین و کویت از این مسابقات مسئولان برگزاری این رقابت‌ها تصمیم گرفتند که این مسابقات را به صورت ۳ جانبه برگزار کنند.


بیشتر بخوانید: جایگزین بازیکن مصدوم تیم ملی فوتسال در تورنمنت مشهد مشخص شد


در اولین روز از این رقابت‌ها تیم ملی فوتسال کشورمان فردا از ساعت ۱۸:۰۰ در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف تیم ملی اسلواکی خواهد رفت. این ۲ تیم سال گذشته هم یک بار در تورنمنتی که در کشور اسلواکی برگزار شد رو در روی هم قرار گرفته بودند که در آن مسابقه تیم ملی فوتسال کشورمان در برابر تیم میزبان (اسلواکی) به تساوی بدون گل دست یافت.

در مسابقات ۳ جانبه اسلواکی که سال گذشته برگزار شد تیم‌های ملی ایران، روسیه و اسلواکی حضور داشتند که در آن تورنمنت تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد با یک پیروزی و یک تساوی که به ترتیب در برابر تیم‌های روسیه و اسلواکی به دست آورد، به مقام قهرمانی دست یابد. حال ۲ تیم ملی فوتسال ایران و اسلواکی قرار است فردا یک بار دیگر به مصاف هم بروند، اما این بار به میزبانی ایران و در شهر مشهد قرار است برگزار شود.

از نکات قابل توجه در تیم ملی فوتسال کشورمان غیبت احمد اسماعیل پور بازیکن با تجربه و ارزشمند تیم ملی فوتسال کشورمان در این مسابقات است. اسماعیل پور که این فصل در تیم شنزن چین حضور دارد، در آخرین بازی این تیم دچار مصدومیت شدیدی شد و نتوانست خود را به اردوی تیم ملی در مشهد برساند و به همین دلیل محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان تصمیم گرفت که به جای اسماعیل پور از محمد نجف زنگی دیگر بازیکن جوان و آینده دار فوتسال کشورمان که این فصل در تیم ستنارگان ورامین بازی می‌کند، در ترکیب تیم ملی استفاده کند. جالب است که احمد اسماعیل پور سال گذشته هم به خاطر مصدومیتی که پیدا کرد، نتوانست تیم ملی را در تورنمنت اسلواکی همراهی کند.


بیشتر بخوانید: تیم‌های ملی فوتسال بلاروس و اسلواکی، جمعه شب در مشهد مقدس


تیم ملی بلاروس فردا بازی نخواهد داشت و باید اولین دیدار خود را روز دوشنبه از ساعت ۱۸:۰۰ برابر تیم ملی اسلواکی برگزار کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.