سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهاجم فرهنگی مهمترین حربه دشمن برای مقابله با کشور است

فرماندار شهرستان روانسر گفت: تهاجم فرهنگی مهمترین حربه دشمن برای مقابله با کشور است و روحانیون و معلمین رسالت خطیری را در این راستا بر عهده دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سعدی مصطفی زاده گفت:  قشر روحانیت و معلم باید با هدایت و روشنگری نسل جوان و نوجوان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن واکسینه کند  پایه و اساس توسعه توجه به فرهنگ است و توجه به مسائل فرهنگی باید در دستور کار همه متولیان باشد.

فرماندار روانسر ادامه داد: روحانیون باید با زمانه شناسی و روشنگری نسل جوان ونوجوان را به مساجد هدایت کنند و برای مقابله با جریانات تکفیری نقش اصلی خود را ایفا کنند.

مصطفی زاده اظهار کرد: روحانیون سرمایه اجتماعی گرانبهایی برای نظام و انقلاب هستند و تقویت وحدت اصلی ترین رسالت روحانیون در راستای تولید سرمایه های اجتماعی است.

او با بیان اینکه نقش بسیج و روحانیون بسیجی در توسعه و پیشرفت کشور غیرقابل انکار است یادآور شد: سالروز تشکیل بسیج نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر نیز گفت: جامعه ایرانی دیندار و ارزش مدار بوده و انقلاب اسلامی نیز بر پایه اسلام و قرآن و دین شکل گرفته است.

سرهنگ محمدرضا الفتی افزود: نقش روحانیون برای نهادینه شدن ارزش های اخلاقی و دینی در جامعه غیرقابل انکار است .

او اضافه کرد: اصلاح جامعه نیازمند هدایتگری ، روشنگری و بصیرت افزایی روحانیون است .

فرمانده سپاه ناحیه روانسر گفت: با توجه به اینکه روحانیون الگوی عملی و اعتقادی مردم بوده اند دشمن همواره تفرقه مذهبی را دردستور کار قرار داده و همگرایی روحانیون شیعه و سنی و تقویت وحدت لازمه مقابله با ترفندهای دشمنان است.

انتهای پیام/ز

 

گردهمایی روحانیون و طلاب بسیجی اهل سنت استان کرمانشاه در روانسر برگزار شد

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.