سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت قریب یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گهواره گفت: واریز مبلغ ۱میلیاردو ۴۹۰میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به حساب نوعروسان واریز شده است.

قدمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گهواره  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بیان داشت: این اداره در هشت ماهه نخست سالجاری به تعداد ۴۰ نفر از نوعروسان و در قالب‌های اهدای جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت به تعداد ۲۷ نفر و به مبلغ ۱میلیاردو ۲۴۰میلیون ریال پرداخت شده است.

او بیان کرد:  هدیه ازدواج به داماد‌ها به تعداد ۱۲ نفر و با مبلغ اهدائی ۲۲۰میلیون ریال و مزدوجین بانو یک نفر با مبلغ اهدائی ۳۰میلیون  ریال پرداخت گردیده است.

قدمی  در ادامه ابراز امیدواری کرد : در چند ماهه باقی مانده از سال با کمک‌های خیرین و نیکوکاران سخاوتمند و استفاده از اعتبارات ارسالی امداد امید است تعداد بیشتری از مزدوجین گرامی تحت حمایت این اداره راهی خانه‌ی بخت گردند. 

 

پرداخت بیش از ۳ میلیارد ریال کمک هزینه بیمه تامین اجتماعی  به خانوارهای مددجو 



کابلی رئیس  کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگاور در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت :  ۸ ماهه سال ۱۳۹۸ مبلغ ۳ میلیارد و ۶۴۱میلیون و ۵۴۶هزار و ۲۱۱ ریال به ۳۱۰ خانوار تحت پوشش این بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده است.

او بیان کرد: این تعداد شامل ۱۹۳ خانوار زنان سرپرست خانوار به مبلغ ۱۲۷ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۵۱۱ ریال ودرفعالیت پرداخت به طرح‌های اشتغال کدیارانه وغیره به ۳۳ خانوار مبلغ ۱ میلیاردو ۵۷۰ میلیون و ۳۵۶هزار و ۷۴۶ ریال کمک هزینه پرداخت شده است.

 

به گفته رئیس  کمیته امداد کنگاور هم چنین در این مدت  طرح‌های قالیبافی زنان به ۱۲ خانوار مبلغ ۲۵۰ میلون و ۰۶۰ هزار و ۱۷۵ ریال ودرفعالیت کمک به خانوار‌های روستایی وعشایر ۷۲ خانوار مبلغ ۵۴۶ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۱۷۹ ریال پرداخت شده است.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.