سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نویی: سپاهان و استقلال به دنبال ارائه فوتبال پاک هستند/ وزیر و وکیل پشت تیم ما نیستند/ من هیچ وقت تیم رویایی نداشتم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: آمار گل‌های استقلال و نتایج تیم ما نشان می‌دهد که هر ۲ تیم دنبال ارائه یک فوتبال پاک همراه با نتیجه هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از بازی این تیم برابر تیم استقلال اظهار کرد: به نظرم این بازی فینال زودرس است که ۲ تیم خوب در شرایط مناسب به مصاف یکدیگر می‌روند. امیدوارم سوای هر نتیجه‌ای فردا شاهد یک بازی خوب باشیم. با توجه به بازی‌های اخیر ۲ تیم این توقع وجود دارد که مردم فوتبال زیبا از ۲ تیم را مشاهده کنند و من مطمئن هستم که این موضوع مهم اتفاق می‌افتد. به هر حال نوع بازی ۲ تیم به صورتی است که بسته بازی نمی‌کنند و نتیجه گرا نیستند و آمار گل‌های استقلال و نتایج تیم ما نشان می‌دهد که هر ۲ تیم دنبال ارائه یک فوتبال پاک همراه با نتیجه هستند. من چند بازی از تیم خود و استقلال را دیدم متوجه شدم که هر ۲ تیم به دنبال این نیستند که به هر صورتی نتیجه بگیرند و این اتفاق خوبی است. امیدوارم در فوتبال ما این موضوع جا بیافتد که همه تیم ها  یک بازی خوب همراه با نتیجه ارائه بدهند.  

استراماچونی به فوتبال ما اعتبار می‌دهد 

او ادامه داد:  بازی تیم ما برابر تیم پیکان در جام حذفی خیلی خوب بود و به فرکی سرمربی پیکان تبریک می‌گویم که تیمش فوتبال خوبی ارائه کرد. او می‌توانست تیمش را با سیستم محتاطانه به زمین مسابقه بفرست و بازیکنانش خودشان را به زمین بیاندازند و وقت تلف کنند، اما این کار را نکردند. به هر حال فوتبال ما به این نوع رفتار‌ها و بازی‌ها نیاز دارد. تیم استقلال هم با حضور استراماچونی یک تیم خوب و تاکنیکی است. ورود این نوع مربیان به فوتبال ما اعتبار می‌دهد. اعتقاد دارم امثال دنیزلی و استراماچونی و مربیانی که در سطح بالای اروپا حضور دارند به ایران بیایند به فوتبالمان اعتبار می‌دهند. استراماچونی تیم استقلال که در شرایط بحرانی قرار داشت به یک تیم هجومی و تکنیکی تبدیل کرده است و به او تبریک می‌گویم.  


بیشتر بخوانید: شاگردان منصوریان به دنبال دومین برد متوالی/ مصاف حساس انتهای جدولی‌ها در بوشهر/ فولاد و آقا معلم به هم رسیدند


قلعه نویی  درباره وضعیت تیم سپاهان گفت: تیم ما خوب بازی می‌کند و تنها گلایه‌ای که از بازیکنان خودم دارم این است که بعضی مواقع موقعیت‌های بالای ۹۰ درصد هم گل نمی‌کنند. بازی با پیکان می‌توانست ۵ بر صفر تمام شود یا پیکان به مرحله بعد جام حذفی برود. بازیکنانم در دقایقی بد بازی کردند، اما زمانی که به خودشان آمدند موقعیت‌های زیادی را تبدیل به گل نکردند و این گلایه را از بازیکنان خود دارم. 

سازمان لیگ به درخواست  تعویق بازی جام حذفی توجهی نکرد 

سرمربی سپاهان در ادامه افزود: ما درخواست داشتیم که در شرایط مسابقه باشیم، اما بازی تیم ما برابر تیم صنعت نفت آبادان لغو کردند و ما بلافاصله بعد از ۲۰ روز تعطیلی و بلاتکلیفی باید در جام حذفی بازی می‌کردیم و امیدوارم  که دیگر این اتفاقات رخ ندهد. ما هم ۲، ۳ روز بیشتر وقت ریکاوری نداشتیم و از سازمان لیگ درخواست تعویق بازی جام حذفی را دادیم، اما آن‌ها به درخواست ما توجهی نکردند، چون یک تیم شهرستانی هستیم و وزیر و وکیل پشت ما نیستند. با توجه به اینکه بازی‌ها تعطیل بود درخواست برگزاری بازی با  پیکان  را در روز دوشنبه کردیم و با تعویق این بازی هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد، اما این کار را نکردند.  

قلعه نویی بیان کرد: به نظرم میانه زمین مسابقه بازی فردا تعیین کننده است و هر تیمی که بتواند میانه میدان و نبض بازی را در دست بگیرد در نهایت می‌تواند نتیجه بازی را بدست آورد.  

سرمربی سپاهان درباره اظهارات استراماچونی مبنی بر اینکه فردا تیمش می‌تواند دروازه نیازمند را باز کند، گفت: به هر حال ۲ تیم بازی هجومی در دستور کارشان قرار دارد و بازی‌های قبلی این ۲ تیم هم این موضوع را نشان می‌دهد. ما در این بازی ۲ هدف را پیگیری می‌کنیم که یکی از اهدافمان پیروزی در این بازی است.

بازیکنان ما در بازی با استقلال انگیزه لازم را دارند  

او درباره اینکه نیازی به دادن روحیه بیشتر به بازیکنان سپاهان نیست و بازی با استقلال با بازی‌های دیگر فرق می‌کند یا نه! یکسری از بازی‌ها از جمله بازی با استقلال، پرسپولیس و تراکتور به صورتی است  مربی راحت تیمش را به زمین مسابقه می‌فرستد، چون بازیکنان انگیزه لازم در این بازی‌ها را دارند. بازیکنان ما برای همه بازی‌ها به خصوص بازی با استقلال انگیزه لازم را دارند.  

قلعه نویی درباره اینکه پیروزی هر کدام از تیم‌های استقلال و سپاهان در بازی فردا باعث مدعی شدن این ۲ تیم برای قهرمانی می‌شود، گفت: صحبت درباره قهرمانی زود است چرا که شرایط جدول به صورتی است که بالا و پایین می‌شود و ۴، ۵ تیم هستند که بالای جدول هستند و به قهرمانی امیدوار هستند و به آن فکر می‌کنند و نتیجه بازی فردا خیلی مهم و امتیاز این بازی خیلی حساس است.  

مصدومان این بازی گفت: تیم ما برای بازی فردا کامل است و مصدوم هم داریم، اما تیم پزشکی تلاش می‌کند که یک بازیکن مصدوم به بازی فردا برساند. خوشبختانه همه بازیکنان در اردو هستند و شرایط روحی و روانی شان خوب است.  

درخواست ارائه بازی ساده  از بازیکنان خود کردم 

سرمربی سپاهان درباره بازیکنانی که سابقه حضور در استقلال داشتند انگیزه لازم در این بازی دارند، گفت: ما باید فوتبال برایمان مهم باشد و فوتبال گونه به بازی‌ها نگاه کنیم و به طور طبیعی بازیکنان که سابقه بازی برابر تیم سابقشان استقلال را دارند از انگیزه لازم برخوردار هستند و باید رفتار حرفه‌ای داشته باشیم و فوتبال خوبی بازی کنیم. من از بازیکنان خود خواستم که فقط بازی ساده و وظایف خود را انجام بدهند و چیز زیادی از آن‌ها درخواست نکردم.  

قلعه نویی درباره اینکه گل‌های بازی فردا در دقایق ابتدایی یا پایانی زده می‌شود، گفت: من پیشگو نیستم، اما ما برای هر لحظه بازی برنامه داریم و در بازی گذشته با استقلال یک اشتباه فردی و تاکنیکی باعث شد که پاتوسی بازیکن فوق ستاره گل بزند. هر اتفاقی ممکن است در بازی فردا رخ بدهد.  

سرمربی سپاهان درباره اینکه دوران او را با استراماچونی در استقلال  مقایسه می‌کنند، گفت: ما هیچ وقت دوران اوج نداشتیم و من یادم نیست که تیم رویایی داشتم و منتی نمی‌گذارم و هر جا بودم وظیفه ام را انجام دادم.  

او درباره  اینکه حساسترین بازی  تیم سپاهان برابر استقلال است  و درخواستی از هواداران ندارد، گفت:  دیگر از هواداران سپاهان هیچ خواسته‌ای ندارم و هر چه وظیفه ما بود انجام دادیم و  تیم سپاهان برای هواداران است و خودشان می‌دانند. بازی آخر ۳۵۰۰ نفر بودند و اگر فردا بیشتر از این تعداد به ورزشگاه بیایند مشخص می‌شود که برای سپاهان به ورزشگاه نیامدند. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و شاید ایراد از ماست که در بالای جدول حضور داریم  و ۲ سال در کورس قهرمانی هستیم، اما هواداران به ورزشگاه نمی‌آیند.  


بیشتر بخوانید: استقلالی‌های سابق علیه استقلال/ روز انتقام فرار رسید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
۲ ستاره
۱۰:۴۶ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
درود بر قلعه نویی درود بر شرفت
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
قشنگ معلومه منظورش تیم پرسپولیسه وکیل وزیر یعنی چی اقای مافیای فوتبال ایران چرا با این حرفت به تیم محبوب پرسپولیس میخای لطمه بزنی چرا محرم نمیشه این اقای مافیا چرا کالدرون بدون دلیل محروم میشه چرا؟؟؟؟
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
البته شما فدراسیون رو داری چی از این بهتر که درخواست تعویق بازیتو میدی به علت کم بودن سهمیه بازیکنات تو تیم ملی قبول نمیشه بعد فرداش به صورت خودجوش یه بوزیکن سپاهان به تیم ملی دعوت میشه و بازیشون طبق خواستشون به تعویق میفته