سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قوه قضائیه از متولیان صیانت از آب در همه حوزه ها حمایت می کند

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : در حوزه مدیریت آب استان باید مجموعه های اجرایی، قضایی و قانونگذار با تعامل و همکاری بیشتر در صدد رفع مشکلات در حوزه آب باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  درویشی در خصوص آخرین وضعیت حریم و بستر رودخانه ها و تخلفات مربوطه که در سیلاب فروردین ماه سال جاری کاملا نمود و مشهود بود و نیز وضعیت چاه های غیر مجاز در سطح استان و صدمات ناشی از این اضافه برداشت ها به آبخوان و منابع آب زیرزمینی ارائه کرد و گفت:  وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه ای در صیانت از حقوق دولت در بخش آب و استیفای آن است.


درویشی ضمن درخواست در زمینه برخورد با متخلفین حوزه آب به مانند گذشته شرکت آب منطقه ای گفت: مجموعه این شرکت نیازمند حمایت های همه جانبه سیستم قضایی است .

 توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : در حوزه مدیریت آب استان باید مجموعه های اجرایی، قضایی و قانونگذار با تعامل و همکاری بیشتر در صدد رفع مشکلات در حوزه آب باشند.

توسلی زاده همچنین ادامه داد :قوه قضائیه از متولیان صیانت از آب در همه حوزه ها حمایت می کند ، و امیدوارم با این همراهی بتوانیم ضمن برخورد با متخلفین به نقطه مطلوب و مورد نظر در صیانت از این سرمایه ارزشمند دست یابیم .

انتهای  پیام/ز

 

برخورد با متخلفین حوزه آب

برچسب ها: اب ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.