سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جایگاه ویژه اصناف در تولید ناخالص ملی

رئیس اتاق مرکز البرز گفت: اصناف کشور یک پنجم تولید ناخالص ملی را در اختیار دارند.

حصاری، رئیس اتاق اصناف کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: با وجود ۸۰ هزار واحد صنفی در شهرستان کرج و ۱۲۵ هزار واحد صنفی در سطح استان البرز، اصناف یک چهارم از بافت جمعیتی استان را تشکیل داده و مجموعه اصناف یک پنجم تولید ناخالص ملی را در اختیار دارد.

او افزود: عملکرد این صنوف توسط اداره تعزیرات حکومتی، معاونت بازرسی سازمان صمت و بازرسی اصناف تا پاسی از شب رصد می شود.

حصاری با بیان این که در این واحدهای صنفی تخلفی که منجر به صدور برگه جریمه شده در مقایسه با تعداد واحدهای صنفی بسیار ناچیز است، گفت: شهروندان تخلفات صنفی را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی، سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی سازمان صمت و شماره تلفن های۳۲۲۱۸۱۵۴ و ۳۲۲۱۸۱۵۵، بازرسی اصناف به ما اطلاع دهند تا ظرف ۲۴ الی ۴۸ ساعت پرونده ها رسیدگی و منجر به صدور رای شود.

او افزود: علاوه بر بازرسی های میدانی در نقاط پر تردد شهر هم کانکس هایی مستقر شده که نیروهای ما برای دریافت شکایات مردمی در آن حضور دارند.

رئیس اتاق اصناف البرز با بیان اینکه ۱۱ هزار راننده در قالب ۵۵۰ واحد صنفی سرویس‌دهی می کنند، افزود: بیشتر تخلفات گزارش شده از جابه‌جایی کالاهای بین شهری توسط وانت بارها و نیسان های یخچال دار، تاکسی سرویس ها و سرویس مدارس است و ما همان طور که حامی حقوق شهروندان هستیم حامی حقوق اصناف هم هستیم بنابراین سعی داریم با پیگیری سهمیه بنزین این اصناف را افزایش دهیم تا مشکل این عزیزان هم حل شود.

انتهای پیام/م.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.