سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش اقتدار و توان دفاعی با اجرای تدابیر فرماندهی کل قوا

مشاور فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اجرای تدابیر و راهبرد‌های ارزشمند فرماندهی کل قوا موجب افزایش اقتدار و توان دفاعی کشور شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر دریادار دوم جعفر سعیدی مشاور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سخنرانی پیش خطبه نماز جمعه همدان با اشاره به دوران هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع از مرز‌های کشور گفت: نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تحریم و تهدید‌های دشمن را به فرصت تبدیل کرد.

او ادامه داد: نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی به رغم تحریم‌های ظالمانه در مقابل تهدید‌ها ایستادگی و آن‌ها را به فرصت تبدیل کرده است.

 مشاور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بصیرت و آگاهی در خط ولایت باقی مانده است، عنوان کرد: با تبیین مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، اجرای تدابیر و راهبرد‌های ارزشمند فرماندهی کل قوا موجب افزایش اقتدار و توان دفاعی کشور شده است.

سعیدی  با اشاره به بخش کوچکی از خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی یک هزار و ۵۰۰ عملیات دریایی با ۱۰ هزار کشتی تجاری و نفت کش توانست حدود ۳۰۰ میلیون تن کالای مورد نیاز مردم را وارد کشور کند.

او به معرفی دستاورد‌های علمی نیروی دریایی به کشور‌های دوست و دشمن اشاره و بیان کرد: در سال ۱۳۹۰ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عضویت اجلاس بین المللی کشور‌های حاشیه اقیانوس هند درآمد.

مشاور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: در طول ۴۰ سال فعالیت، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته است با تلاش و مجاهدت در خدمت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران بوده و با تامین امنیت و حفاظت از کشور تاثیر مثبتی بر مولفه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و زیست محیطی بگذارد و در این مسیر امنیت مطلوب را برای جامعه به ارمغان آورد.

انتهای پیام/د.ا

نیروی راهبردی ارتش تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.