سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه دزفول:

ابعاد فتنه دشمن با گذشت زمان در حال روشن شدن است/لزوم محاکمه مسئول حتی بعد از استعفا یا برکناری

امام جمعه دزفول گفت: ابعاد فتنه دشمن با گذشت زمان در حال روشن شدن است و مردم با حضور خود در صحنه آتش فتنه را خاموش کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهرستان با بیان اینکه ابعاد فتنه دشمن با گذشت زمان کم کم در حال روشن شدن است، گفت: امید است با دستگیری عوامل اصلی فتنه و اعتراف آن‌ها، ابعاد مختلف این فتنه عظیم برای مردم مشخص شوند.

او دزفول را از شهر‌های آرام کشور بعد از گران شدن نرخ بنزین عنوان کرد و بیان داشت: مردم این شهرستان زودتر از بسیاری از شهر‌ها در محکومیت اغتشاشات اخیر به خیابان آمدند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به استعفا یا برکناری برخی مسئولان ادامه داد: گاهی بواسطه غفلت یک مسئول خساراتی وارد می‌شود که باید به آن‌ها رسیدگی شود.

لزوم محاکمه مسئول حتی بعد از استعفا یا برکناری

امام جمعه دزفول اظهار داشت: مسوولان باید همیشه حتی بعد از برکناری یا استعفا پاسخگوی عملکرد خود باشند و درصورت نیاز محاکمه شوند.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی با بیان اینکه اغماض باعث وارد آمدن خسارت می‌شود، افزود: تمام دستگاه‌ها واحد بازرسی و ارزیابی دارند و خوب می‌دانند مسئولی موفق بوده یا خیر.

او با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس تصریح کرد: این عالم برجسته فردی انقلابی بود و دیانت و سیاست اسلامی در شخصیت او تجلی یافت، لذا رضاخان نتوانست زنده بودن او را تحمل کند و دستور شهادت وی را صادر کرد.

خطیب نماز جمعه دزفول انتخابات را شاخص مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: قانونمداری و عمل به مر قانون باید بدون کوچکترین اغماض توسط عوامل اجرایی انتخابات و شورای نگهبان رعایت شود.

او با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی باید نمونه باشد، افزود: شورای نگهبان باید روی داوطلبان دقت و حساسیت لازم را داشته باشد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم جلوگیری از نفوذ دشمن گفت: گام دوم انقلاب باید با اقتدار در عرصه انتخابات برداشته شود.

او با تاکید بر لزوم توجه به قشر محروم جامعه اظهار داشت: رسیدگی و تلاش برای رفع مشکلات محرومان مهمترین ویژگی حکومت علوی است.

امام جمعه دزفول با اشاره به نامگذاری سال‌های اخیر توسط رهبر معظم انقلاب بیان کرد: دلیل تاکید مقام معظم رهبری به رونق تولید و اشتغالزایی، رفع محرومیت است.

اشتغال ضامن امنیت جامعه است

او با بیان اینکه بیکاری جوانان در قضایای اخیر رخ نشان داد، گفت: اشتغال ضامن امنیت جامعه است، زیرا درصورت وجود اشتغال، معضلات زیادی از جمله طلاق، سرقت و اعتیاد کم می‌شوند.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی ادامه داد: دشمن برای ضربه زدن به ما تلاش می‌کند در مناطق محروم نفوذ کند.

در پایان با معرفی کتاب زندگینامه دکتر شهریاری از شهدای هسته‌ای اظهار کرد: دشمن پس از شهادت این شهید خیلی خوشحال شد، ولی این شهید پیش از شهادت علم خود را به شاگردانش منتقل کرده بود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.