سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سنندج؛

تولید در کشور باید رونق یابد

امام جمعه سنندج گفت : امیدوارم امنیت و آسایش کنونی حفظ، روز به روز اقتصاد و معیشت مردم بهبود و تولید در کشور رونق یابد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان گفت: امیدوارم همواره «عزت، سرافرازی و پیروی از منویات رهبری» در بین ملت ایران مستدام و دشمنان نظام تا ابد «شرمنده و سردرگم» باشند.

وی افزود: امیدوارم امنیت و آسایش کنونی حفظ، روز به روز اقتصاد و معیشت مردم بهبود و تولید در کشور رونق یابد و انسان‌ها با توسعه صنعت، کسب و کار، تولیدات داخلی، علم، دانش و روزی حلال از وابستگی به دشمنان بکاهند.

امام جمعه سنندج با اشاره به فرموده قرآن تصریح کرد: خداوند خطاب به حضرت رسول اکرم (ص) فرموده که امت مسلمان در راستای کسب و روزی حلال تلاش کرده و بدانند که حق‌تعالی به همه چیز آگاه و به میزان اعمال و کردار، پاداش مخلوقات را می‌دهد.

وی با یادآوری اینکه دین اسلام آدمی‌زاد را دنیا و قیامت به مسیر سربلندی، نفع و برکت هدایت می‌کند، گفت: امیدوارم همه مسلمانان پیرو دستورات خداوند و پیامبرگرامی اسلام (ص)، عالمان و مجتهدین باشند تا دشمنان اسلام همواره با ترس و شکست روبه‌رو شوند.

ماموستا خدایی یادآور شد: مسلمانان با نماز، روزه، طاعات و عبارات، احترام و نیکی به والدین، به‌جا آوردن صله رحم، رعایت حق الناس، حرمت یتیمان، دوری از ظلم و تضییع حق دیگران توشه آخرت خود را جمع کنند.

انتهای پیام/ع

مسلمانان با انجام واجبات توشه آخرت خود را جمع می کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.