سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست از سازمان ملل برای عضویت دائم فلسطین در این سازمان

در روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین، کمیته عالی دفاع از حق بازگشت آوارگان فلسطینی در اردن خواستار عضویت دائمی فلسطین در این سازمان شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، کمیته عالی دفاع از حق بازگشت آوارگان فلسطینی در پایتخت اردن در یادداشتی به سازمان ملل متحد خواستار پذیرش عضویت دائمی فلسطین در این سازمان شد.

گزارشگر المیادین در گزارشی اعلام کرد در روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین، کمیته عالی دفاع از حق بازگشت آوارگان فلسطینی در اردن با برگزاری تجمعی، خواستار احترام به حقوق مردم فلسطین شد. نه به معامله قرن، نه به عادی‌سازی روابط، مقاومت تنها راه رسیدن به حقوق مردم فلسطین است برخی از شعار‌های تجمع کمیته عالی دفاع از حق بازگشت آوارگان فلسطینی در اردن بوده است.

محمد حمو، دبیر کمیته عالی دفاع از حق بازگشت آوارگان فلسطینی در اردن، در سخنانی گفت: سازمان ملل متحد تلاشش را برای اتخاذ گام‌های عملی درباره تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی و حمایت‌های بی حد و حصر آمریکا از این تجاوزگری‌ها آغاز کرده است.

طلعت ابوحاشیه، یکی از اعضای کمیته عالی دفاع از حق بازگشتف نیز به المیادین گفت: خواسته ما از سازمان ملل متحد این است که تدابیری را برای تحریم رژیم صهیونیستی، مخالفت با شهرک‌سازی و حمایت از فعالیت‌های آنروا، اتخاذ کند.

کمیته عالی دفاع از حق بازگشت در یادداشتی به سازمان ملل متحد، خواستار آن شد تا عضویت دائمی فلسطین در این سازمان بین‌المللی به رسمیت شناخته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین ، سازمان ملل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.