سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته پنجم لیگ اروپا؛

زمین گیر شدن شاگردان جوان سولسشیر در قزاقستان/شکست ترابزون اسپور با حضور حسینی

در چارچوب دیدار‌های هفته پنجم مسابقات لیگ اروپا، از ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه، سه دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار‌های هفته پنجم مسابقات لیگ اروپا، از ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه، سه دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی، تیم منچستریونایتد در قزاقستان مهمان آستانه این کشور بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

سولسشیر که صعود تیمش به دور بعد قطعی شده بود، در این بازی از ترکیبی جوان استفاده کرد و با گل جسی لینگارد در دقیقه ۱۰ از میزبان خود پیش افتاد. اما شومکو در دقیقه ۵۵ و برنارد (گل به خودی) در دقیقه ۶۲ برای آستانه گل زدند.

در جدول گروه L، منچستریونایتد با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و آلکمار با یک بازی کمتر و هشت امتیاز در رتبه دوم جای دارد. آستانه هم نخستین امتیازش را در این رقابت‌ها کسب کرد و با سه امتیاز همچنان قعرنشین این گروه است.

در بازی‌های همزمان، دو بازی در گروه C برگزار شد که ترابزون اسپور ترکیه با حضور ۷۰ دقیقه‌ای مجید حسینی مدافع ایرانی این تینم با یک کل مقابل مهمانش ختافه اسپانیا شکست خورد.

در همین گروه کراسنودار با یک گل مقابل مهمانش بازل شکست خورد. در جدول این گروه، بازل با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های کراسنودار و ختافه با ۹ امتیاز در تعقیب این تیمند. یاران مجید حسینی هم با یک امتیاز در قعر جدول گروه هستند و شانسی برای صعود ندارند.


یشتر بخوانید: تیم لیگ برتری به دنبال جذب هافبک ملی پوش


انتهای پیام/

نتایج مسابقات لیگ اروپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.