سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرانترین استان کشور به رتبه هشتم رسید

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه از گرانترین استان کشور در سال گذشته اکنون به هشتمین استان ارزان کشور رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بهزاد باباخانی  با بیان اینکه استان کرمانشاه در زمینه تورم در فروردین ۹۷ رتبه نخست کشور را داشت اظهار داشت: این وضعیت تا مرداد ۹۷ ادامه داشت و تا مهر ۹۸ رتبه تورمی استان از رتبه اول به ۲۳ کشور رسیدچنانچه استان کرمانشاه همچنان رتبه نخست تورم را در کشور داشت اجناس و کالا‌ها باید ۱۲ درصد گرانتر از اکنون خریداری می‌شد و امید داریم در لیست پنج استان ارزان کشور قرار بگیریم.

باباخانی با اشاره به اینکه در گذشته استان کرمانشاه رتبه ۳۱ کشور را در زمینه فضای کسب و کار داشت گفت: رتبه استان اکنون به ۲۸ رسیده است و دیجیتالی کردن صدور مجوز‌ها از جمله اقدامات انجام شده برای بهبود فضای کسب و کار استان است.

او بیان کرد: از اسفند ۹۶ به بعد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایر به استان ابلاغ شد و از این محل و اشتغال روستایی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به بخش تولید پرداخت شده این تسهیلات برای مناطق مرزی چهار درصد و برای مناطق غیرمرزی ۶ درصد و برای سرمایه در گردش ۱۰ درصد پرداخت شده است.

انتهای  پیام/ز

 

دیجیتالی کردن صدور مجوز‌ها برای بهبود فضای کسب و کار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.