سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرمان‌گهر سیرجان فاتح مسابقات فوتبال جوانان کرمان + تصاویر

پرونده مسابقات فوتبال جوانان زیر ۱۹ سال استان کرمان با قهرمانی آرمان‌گهر سیرجان بسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات فوتبال جوانان زیر ۱۹ سال استان کرمان در پنج گروه با شرکت ۲۵ تیم از ۵ مرداد ماه ۹۸ آغاز شد.

گروه الف این رقابت‌ها به میزبانی شهرستان راور در قالب تیم‌های علوم پزشکی کرمان، عبدالرشیدی کرمان، شهرداری نجف شهر، شهرداری راور و شهدای تاج‌آباد رفسنجان برگزار شد.

تیم‌های گروه ب نیز شامل تیم‌های آینده‌سازان کرمان، آرمان گهر سیرجان، شادروان میرزایی رفسنجان، پرسپولیس منوجان و کوروش کرمان به میزبانی شهرستان رفسنجان با هم به رقابت پرداختند.

تیم‌های گروه ج هم شامل سرخابی کرمان، آبی‌پوشان سیرجان، ذغالشویی زرند، زنده یاد مرحوم پلاشی جیرفت و شقایق شهربابک به میزبان شهرستان زرند مقابل هم صف آرایی کردند.

تیم‌های شاهین کرمان، مس شهربابک، سرخپوشان زرند، دانش آموختگان عنبرآباد و شهداء نوق در قالب گروه د به میزبانی شهرستان رفسنجان به مصاف هم رفتند.

گروه هـ این مسابقات نیز با حضور تیم‌های شهرداری نوین بم، سرخابی‌های بم، سرخپوشان نرماشیر، ستارگان نرماشیر و جوانان ریگان به میزبانی شهرستان ریگان مقابل هم به میدان رفتند.

از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود کردند و مرحله دوم مسابقات براساس امتیاز و قرعه کشی انجام شد.

تیم‌های صعود کننده به دور دوم رقابت‌های جوانان زیر ۱۹ سال استان کرمان، در دو گروه ۵ تیمی جای گرفتند که در گروه «الف» تیم‌های شهرداری نوین بم، سرخابی بم، آرمان‌گهر سیرجان، زغالشویی زرند و پرسپولیس منوجان حضور داشتند که میزبانی این گروه با زرند بود.

در گروه «ب» نیز شهرداری نجف‌شهر، شاهین کرمان، شهدای نوق، شهرداری راور و شقایق شهربابک حضور داشتند که میزبان این گروه هم شهربابک بود.

رقابت‌های گروه «الف» به میزبانی شهرستان زرند از ۷ شهریور و مسابقات گروه «ب» نیز به میزبانی شهربابک از نه شهریور شروع شد.

تیم‌های شهدای نوق، پرسپولیس منوجان، آرمان گهر سیرجان و شقایق شهربابک به دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یافتند که به صورت ضربدری و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند.

در نهایت، شقایق شهربابک و شهدای نوق به دیدار رده بندی راه یافتند که این دیدار با پیروزی شهدای نوق در محل سالن شهدای شهرداری کرمان پایان یافت.

پرسپولیس منوجان و آرمان گهر سیرجان نیز فینالیست شدند که این بازی با تساوی یک بر یک در وقت قانونی به پایان رسید که پس از آن، آرمان‌گهری‌ها در ضربات پنالتی حریف خود را مغلوب کردند.

بدین ترتیب، آرمان‌گهر سیرجان بر سکوی نخست ایستاد، پرسپولیس منوجان و شهدای نوق رفسنجان هم در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

نوید کریمی از پرسپولیس منوجان نیز با ۱۳ گل زده آقای گل این رقابت‌ها شد.

اضافه می‌شود: اعضای دو تیم آرمان‌گهر و پرسپولیس منوجان پیش از انجام دیدار نهایی رقابت‌های فوتبال جوانان زیر ۱۹ سال استان کرمان به روح فقید مرحوم مراد حاج جعفری رئیس سابق هیئت فوتبال استان کرمان به مناسبت سالروز درگذشت این بزرگمرد، ادای احترام کردند.

 

انتهای پیام/ب

پایان رقابت‌های فوتبال جوانان زیر ۱۹ سال استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.