سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی جاذبه ها و ظرفیت های شهرستان اردستان در شبکه استانی اصفهان

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان گفت:در صورت تولید برنامه‌های مختلف این امکان وجود دارد که هفته‌ای ۲۰ دقیقه، جاذبه‌ها و ظرفیت‌های شهرستان اردستان در شبکه استانی معرفی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام عبدالحسینی مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان اردستان به افزایش سهم شهرستان‌های استان در شبکه اصفهان اشاره کرد و افزود: شهرستان‌های استان باید از منابع داخلی خود برای تولید برنامه‌های مختلف استفاده کنند.

او با بیان اینکه امکانات صداوسیما محدود و تجهیزات کافی نیست گفت: در صورت تولید برنامه‌های مختلف این امکان وجود دارد که هفته‌ای ۲۰ دقیقه، جاذبه‌ها و ظرفیت‌های شهرستان اردستان در شبکه استانی معرفی شود.


حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز به ظرفیت و قدمت بالای شهرستان اردستان اشاره کرد و خواستار تجهیز دفتر خبر شهرستان با توجه به وسعت بالای شهرستان اردستان، پراکندگی زیاد و روستا‌های فراوان شد.

فرماندار اردستان هم با بیان اینکه بیشترین امکانات و هزینه‌های در کلان شهر‌ها صورت می‌گیرد گفت: در صورتی که در مناطق محروم سرمایه گذاری شود خروجی آن ۱۰ برابر خواهد بود و نباید تنها فاکتور جمعیت را در توزیع منابع و امکانات در نظر گرفت.

حمیدرضا تاملی همچنین خواستار ارتقاء نسل سوم دیجیتال در شهرستان اردستان شد.

انتهای پیام/م

 

جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان اردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.