سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح انتقال روستای برفیان تویسرکان به منطقه جدید

طرح انتقال روستای برفیان تویسرکان به منطقه جدید با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،طرح انتقال روستای برفیان  تویسرکان به منطقه جدید با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین روستای دچار راهش ده برفی تویسرکان که بر اثر سیل بهار امسال با کمک نیرو‌های بسیجی در محلی با استقامت بالاتر خاک ایجاد شده است به بهره برداری رسید.

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاح این طرح گفت:در بارش شدید باران و سیل امسال روستای برفیان از توابع تویسرکان یک رانش قاشقیدر این روستا اتفاق افتاد و یک شکاف زمین در نزدیکی این آن بوجود آمد.

او افزود: به همت بسیج سازندگی، در پایین دست، و منطقه بی خطر ۴۴ واحد مسکونی که هر کدام ۴۲۰متر مربع زمین و ۸۵ متر مربع زیر بنا دارند.

 قرباغی مسئول بسیج سازندگی استان همدان گفت: احتمال رانش در این روستا است وبا مکان یلبی و مطالعات انجام شده این  روستا به منطقه پایین انتقال پیدا می کند.

 او پیش بینی کرد که روستا تا یک سال آینده به محل جدید انتقال یابد و  گفت : امسال ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین ساخته و یا بازسازی  خواهد شد که تاکنون ۱۰۰ واحد آن ساخته  ۷۳ واحد در دست ساخت و بقیه هم بازسازی می شوند.

مسئول بسیج سازندگی استان همدان گفت: تسهیلاتی هم به خانواده‌های این روستا برای ایجاد واحد‌های جدید داده خواهد شد.

قره باغی نقش روستا‌ها را در خودکفایی و اقتصاد کشور بسیار مهم دانست و افزود: ما باید شرایط زندگی و رفاه آن‌ها افزایش دهیم و آن‌ها را محوری مهم در اقتصاد مقاومتی بدانیم.

انتهای پیام /ا

برنامه های هفته بسیج در همدان

برچسب ها: بسیج ، سپاه پاسداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.