سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف در اردبیل کاهش می‌یابد

سرپرست فرمانداری اردبیل گفت: سهمیه آرد نانوایی‌های با تولید محصول بی‌کیفیت کاهش یافته و برای تولید نان مطلوب در اختیار واحد‌های کیفی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، سرپرست فرمانداری اردبیل امروز در حاشیه بازدید از کارخانه‌های آرد این شهرستان افزود:  پایین  بودن کیفیت نان در تعدادی از نانوایی‌ها مورد اعتراض و آزردگی شهروندان بوده و دستگاه‌های مسوول در اردبیل به صورت جدی به بحث نان و تامین رضایت عمومی وارد شده‌اند.

او بیان کرد: نظارت بر تولید نان با کیفیت بعنوان مهمترین محصول مصرفی مردم از  مرحله تولید و توزیع آرد، تخمیر ف عمل‌آوری و پخت نان مورد نظارت قرار خواهد گرفت تا مردم بر سر سفره نان با کیفیت و مطلوب داشته باشند.

امامی یگانه افزود: بحث آموزش نانوایی‌ها، نظارت بر بهداشت و  برخورد با تخلفات احتمالی نانوایی‌ها مورد توجه جدی قرار دارد و  در هفته‌های آتی نتیجه این اقدام قابل مشاهده خواهد بود.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه تنوع آرد مصرفی در این شهرستان یکی از دلایل و بهانه‌ها برای تولید نان با کیفیت کم از سوی برخی نانوایی‌ها بود، گفت: مقرر شده آرد یکسان در اختیار کارخانجات آرد قرار گرفته و تولید نان تنها با یک نوع آرد در شهرستان صورت گیرد.

امامی یگانه تصریح کرد: عدم مهارت در تخمیر و پخت نان در برخی از نانوایی ها ، کم فروشی و عدم رعایت وزن استاندارد در تولید از جمله مشکلات اساسی در کاهش کیفیت نان می باشد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.