سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام مطرح کرد;

پروانه ساخت یک هزار و ۶۰۸ واحد سیل‌زده در ایلام صادر شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: تاکنون پروانه ساخت برای یک هزار و ۶۰۸ واحد خسارت دیده از سیل اوایل امسال در استان صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: بر اساس گزارش ارائه شده توسط کارشناسان این اداره کل تاکنون پروانه ساخت برای یک هزار و ۶۰۸ واحد خسارت دیده از سیل اوایل امسال در استان صادر شده است.

او با اشاره به وضعیت ساخت واحد‌های مسکونی در مناطق سیل‌زده استان اظهارکرد: تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۵۳ پرونده از مجموع واحد‌های احداثی، تعمیری و معیشتی سیل‌زده به بانک‌های عامل استان ایلام جهت دریافت تسهیلات ارجاع داده شده است.

محبی از عقد قرارداد ۷ هزار و ۸۵۹ مورد از واحد‌های سیل‌زده به بانک‌های عامل استان ایلام خبر داد و افزود: از این تعداد هزار و ۳۴۹ واحد احداثی، ۵ هزار و ۳۶۷ واحد تعمیری و یک هزار و ۴۴۳ واحد معیشتی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام، روند پیشرفت واحد‌های احداثی و تعمیری سیل‌زده استان ایلام را مناسب دانست و ادامه داد: تا به امروز یک هزار و ۸۱۱ مورد آواربرداری، یک هزار و ۵۴۴ مورد پی‌کنی، یک هزار و ۴۱۷ مورد آرماتوربندی و اجرای فنداسیون و یک هزار و ۶ مورد دیوار چینی انجام شده است.

او اظهار کرد: ۶۷۶ واحد نیز به مرحله سقف و کار اجرایی رسیده و ۵۰۶ واحد نیز پایان یافته است.

انتهای پیام/ ن

صدور پروانه ساخت یک هزار و ۶۰۸ واحد سیل‌زده در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.