سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ملی ظرفیت سازی اجتماعی در استان سمنان

طرح ملی نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم برخوردار کشور در قالب رویداد ظرفیت سازی اجتماعی با شعار برای مردم برای به زیستن در روستاهای کرند و فرور گرمسار آغار شد .

در طرحی که در سراسر کشور با محوریت استان سمنان برگزار شد ، رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاونان وی به صورت حضوری و مجازی مشکلات مددجویان بهزیستی را در بیش از ۲۰ نقطه استان سمنان بررسی کردند.

علی محمد قادری؛ رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:ظرفیت سازی اجتماعی طرحی است که در قالب فعالیت‌های اجتماعی، خدمات توان بخشی و پیشگیری از آسیب ها از بدو تولد تا سالمندی به شهروندان ارائه شود.

قادری با بیان اینکه این طرح پارسال در قالب برگزاری میز خدمت در ۱۰۰ نقطه کشور و بررسی مشکلات ۱۴ هزار نفر از ساکنان نقاط محروم و کم برخوردار اجرا شد گفت : تا به امروز ۴۳ هزار و ۹۰۰ نفر در قالب طرح ظرفیت سازی اجتماعی مشکلات خود را مطرح و ظرف ۷۲ ساعت نیز پاسخ دریافت کرده اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین با اشاره به اجرای قانون بکارگیری معلولان در دستگاه های اجرایی گفت : امسال آزمون اختصاصی استخدام افراد دارای معلولیت انجام شد که درصد قبولی ان ۳ به یک بود و در قالب آن ۴ هزار و ۳۰۰ معلول در ۴۶ دستگاه اجرایی کشور استخدام خواهند شد

قادری خاطرنشان کرد : در سه سال گذشته ۵۰ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی تحویل داده شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.