سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرآموزش وپرورش شهرستان آبدانان خبر داد;

برگزاری المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای در ۳۳ مدرسه

مدیرآموزش وپرورش شهرستان آبدانان گفت: امسال ششمین دوره المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای در ۳۳ مدرسه در شهرستان آبدانان برگزار خواهد شد.

پیری مدیرآموزش وپرورش شهرستان آبدانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,گفت: ششمین دوره المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای، طی سال جاری در ۳۳ مدرسه و با پوشش تقریبی ۳ هزار دانش آموز برگزار خواهد شد.

او اظهار کرد: تحصیل ، تهذیب و ورزش ، سه توصیه مهم رهبرمعظم انقلاب اسلامی به نوجوانان و جوانان بوده است و باید به این توصیه‌ها به صورت جدی عمل شود.

پیری به جایگاه ورزش و تقویت قوای جسمانی در فرهنگ ملی و آموزه‌های مذهبی اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری ششمین دوره المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای با شعار دانش آموز فعال ، مدرسه شاد و جامعه سالم برگزار خواهد شد و در اجرای این طرح وزارتی بیش از همیشه به استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی انجمن اولیا و نیز انجمن‌های ورزشی و مشارکت نهاد‌های دولتی و مردمی توجه گردیده است.

مدیرآموزش وپرورش شهرستان آبدانان بیان کرد: روز گذشته نیز افتتاحیه ششمین دوره المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای شهرستان آبدانان با حضور جمعی از مسئولین و اولیای دانش آموزان در دبیرستان مریم برگزار شد.

انتهای پیام/ ن

فعالیت ۳ هزار دانش آموز آبدانانی در المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.