سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ویژه قلعه‌نویی برای مهار شوت‌زن‌های استقلال

قطعا یکی از حساس‌ترین دیدار‌های لیگ، مقابله تیم‌های سپاهان و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر است که قرار است در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های سپاهان و استقلال ۲ تیم که از مدعیان فصل جاری لیگ برتر هستند و به ترتیب با ۲۲ و ۲۱ امتیاز در رده دوم و سوم جدول قرار دارند، شنبه ۹ آذر در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت و در این دیدار تماشایی تقابل امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان با تیم سابقش و استقلالی که متحول شده جالب و دیدنی خواهد بود.

استقلال با ۸ برد متوالی و زدن ۲۳ گل و در اختیار داشتن زهردارترین خط حمله به سپاهان رسیده و قلعه‌نویی برای مهار آبی‌ها آنالیز حریفش را از مدت‌ها پیش آغاز کرده است. آمار و آنالیز‌ها می‌گوید استقلال شوت‌زن‌ترین تیم لیگ است و شاگردان استراماچونی در هر بازی به طور میانگین ۵. ۱۳ شوت به دروازه داشته‌اند که ۲۵. ۵ شوت‌ها در چارچوب دروازه بوده و موقعیت‌های خطرناکی را خلق کرده و ۱۵ درصد آن‌ها تبدیل به گل شده است.

تیم استراماچونی با این‌که در مالکیت توپ و پاس‌کاری آمار پایین‌تری نسبت به بقیه رقبا و مدعیان و حتی برخی تیم‌های میانه جدولی دارد، اما مرد ایتالیایی به خوبی به شاگردانش یاد داده که با کمترین تعداد پاس بیشترین فرصت شوت‌زنی ایجاد و گلزنی را با این حربه تاکتیکی و تکنیکی امتحان کنند.

قلعه‌نویی و دستیارانش هم به این مسئله مهم پی برده‌اند و ظاهرا سرمربی سپاهان برنامه ویژه‌ای برای بستن راه‌های نفوذ و شوت‌زنی آبی‌ها دارد و می‌خواهد با مهار و کار انداختن بازیکنان شوت‌زنی، چون علی کریمی، فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی و حتی وریا غفوری استقلال را خلع سلاح کند.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.