سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۲۲ طرح به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در آذربایجان شرقی

۱۲۲ طرح به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،تولید آلومینیا در مجتمع نفلین سینیت سراب با ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کرد برای زیرساخت‌های آن‌ها و با ۱۳۷ میلیون یورو سرمایه گذاری از جمله طرح‌هایی بود که با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی آقکند میانه با هزینه ۹۶۰ میلیارد تومان وسرمایه گذاری بخش غیر دولتی به بهره برداری رسید. ۸۰ درصد این نیروگاه از تجهیزات داخل کشور تهیه شده و این نیروگاه ۱۸۰ هزارمگاوات برق تولید خواهد کرد است و در ساخت آن سعی شده است تا استاندارد‌های زیست محیطی رعایت شود.

مجموعه اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز با ۱۱ هزار متر مربع زیربنا و با هزینه ۹۰ میلیارد تومان واولین بیمارستان دندانپزشکی کشور در تبریز با ۱۵ میلیارد تومان هزینه وبهره برداری از ۲۰ دستگاه آمبولانس از جمله دیگر طرح‌های افتتاح شده حوزه سلامت امروز بود.

دوقطعه از شش قطعه پروژه آزادراه تبریز-ارومیه به مسافت ۱۶۰ کیلومتر، قطعه اول خط آهن بستان آباد-تبریز، باند دوم جاده اهرتبریز با ۳۶ کیلومتر، تقاطع غیر همسطح شهر بناب به طول ۷۰۰ متر به همراه پروژه‌های راه روستایی از مهمترین طرح‌های حوزه راه و شهرسازی در استان بود.

۴۶ طرح عمرانی و تولیدی، دام، طیور، گلخانه‌ای، طرح صنایع تبدیلی با ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری، ۱۸ کیلومتر آبیاری تحت فشار در سطح ۲۴۰۰ هکتار در حوزه کشاورزی در استان به بهره برداری رسید.


۴۶ طرح اشتغال پایدار روستایی، که ۸ طرح در حوزه صنایع چوبی و اشتغال، ۶ طرح در حوزه پوشاک، کفش و منسوجات، ۵ طرح ادوات کشاورزی ۷ طرح صنایع تبدیلی، ۷ طرح بسته بندی صنایع تبدیلی و ۱۳ طرح پرورش دام و گلخانه بود، به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

افتتاح ۱۲۲ طرح به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی

برچسب ها: نیروگاه ، وزیرنیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.