سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون گردشگری و زیارت، سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد خبرداد؛

برگزاری زنگ شاهنامه در مدارس ابتدایی و پیش دبستانی مشهد

معاون گردشگری و زیارت، سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در گام نخست، دو ساعت درهفته زنگ شاهنامه در ۳۲ مدرسه و مرکز پیش دبستانی با حضور ۱۵۰۰ دانش آموز از مدارس منتخب مشهد برگزار خواهد شد.

نرگس شالچیان معاون گردشگری و زیارت، سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: این طرح برای اولین بار در مشهد و به منظور عمل به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت توجه به شاهنامه و فردوسی و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با هدف انتقال آموزه‌های اخلاقی و دینی و فرهنگی شاهنامه در میان نسل جوان و تقویت بنیان‌های میهنی و پیوند هویت ملی و مذهبی آغاز گردید.

او تصریح کرد: محتوای آموزشی این طرح با همراهی و مشاوره شاهنامه پژوهان برجسته و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه و پس از طی مراحل مختلف کارشناسی در اختیار مربیان قرار گرفت.
 
معاون گردشگری و زیارت، سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: دوره آموزش شاهنامه به صورت آزمایشی در دو مقطع پیش دبستانی و پایه چهارم ابتدایی در مدارس منتخب نواحی هفت گانه مشهد و تبادکان از ۱۱ آذرماه آغاز می‌گردد.
 
شالچیان با اشاره به آغاز دوره آموزش مدرسان شاهنامه در مدارس ابتدایی و پیش دبستانی، افزود: در این دوره مربیان و آموزگاران پایه چهارم ابتدایی و پیش دبستانی، در مدت یک هفته آموزش‌های تخصصی لازم را در خصوص شاهنامه فرا می‌گیرند تا به انتقال آموزه‌های خود به دانش آموزان پایه چهارم و پیش دبستانی بپردازند.
 
 این طرح در راستای تفاهم نامه همکاری بین شهرداری مشهد و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی که به امضای محمد رضا کلائی شهردار مشهد و  قاسمعلی خدابنده رئیس آموزش و پرورش خراسان رضوی رسیده است، اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام// ز.م
 

آغاز دوره آموزش مدرسان شاهنامه در مدارس ابتدایی و پیش دبستانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
پوریا
۰۳:۴۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
باید در تمام استان ها،این طرح اجرا شود...