سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار خاش:

فعالان رسانه به شور انتخاباتی کمک کنند

فرماندار خاش گفت: فعالان عرصه فضای مجازی، رسانه، اهل قلم، نخبگان و مدیران و آدمین‌های شبکه‌های اجتماعی با نقش اثرگذار خود به شور انتخاباتی و بالا بردن بینش سیاسی مردم در انتخاب آگاهانه کمک کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، صاحب گل صالحی فرماندار خاش  در نشست فعالان فضای مجازی و رسانه خاش با اشاره به اینکه از روز یکشنبه نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود اظهار داشت: فعالان فضای مجازی و نخبگان جامعه باید زمینه حضور افراد شایسته و توانمند را برای عرصه رقابت در انتخابات آتی مجلس فراهم کنند.

او ادامه داد: رعایت سه اصل حراست و صیانت از آرای مردم، بی طرفی و اجرای قانون در انتخابات ملاک عمل مسئولان برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم است.

فرماندار خاش گفت: کثرت و تنوع قومیتی خاش فرصتی ارزشمند برای حفظ وحدت، همگرائی و تقویت انسجام، ایجاد فضایی با نشاط و امید آفرین در جامعه بوده که نخبگان، فعالان عرصه رسانه و مجازی می‌توانند زمینه مشارکت اقشار مردم را در حوزه‌های تصمیم‌گیری و دفاع از حقوق شهروندی را بالا ببرند.

او ادامه داد: پرداختن به اولویت‌ها و به چالش کشیدن مسئولان، تلاش برای دفاع از منافع مردم، فرهنگ سازی جهت ترویج معروفات و ارائه راهکارها، پیشنهادات و نقد‌های سازنده برای کاهش دادن مشکلات از سوی فعالان مجازی و نخبگان جامعه به موفقیت‌های بیشتر در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند.

فرماندار خاش گفت: دشمنان برای ضربه زدن به کشور و نا امید کردن مردم از خدمات نظام تلاش می‌کنند.

او  بیان کرد: مقابله با گرانی‌ها، تثبیت امنیت و ارتقای شاخص‌های خدمت رسانی، حفظ منزلت اجتماعی و مشارکت دادن مردم در امور با جدیت توسط مسئولان دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

برچسب ها: سپاه ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.