جلیلی قاضی شعبه سیار تعزیرات خراسان رضوی در در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت:بعضی از فروشگاههای مواد غذایی در حراج خود، قیمت جنس را بسیار بیشتر از حد واقعی اعلام میکنند و سپس با اعلام به طور مثال تخفیف ۴۰ درصدی مشتری را فریب میدهند و او را به خرید تشویق میکنند و جنس خود را نیز با سود خوب میفروشند.
او ادامه داد: معمولا برگزاری حراجها منوط به کسب مجوز از اتحادیهها است و معمولا حراج تا سقف ۳۰ درصد مجاز است.
قاضی شعبه سیار تعزیرات خراسان رضوی گفت: برگزاری حراج در فروشگاههای مواد غذایی فرآیند دیگری دارد و معمولا دستهای از فروشگاههای مواد غذایی کالاهای خود را به صورت همواره تخفیف ارائه میدهند که معمولا نظارت بر این دسته از فروشگاهها بیشتر است.
انتهای پیام//م.م
برگزاری حراج های کاذب از مصادیق گرانفروشی