سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

شئون رفتاری و فرهنگی اولویت‌ اصلی دانشگاه آزاد

کلانتری گفت: دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری و فرهنگی جزو اولویت‌های اصلی و اساسی دانشگاه آزاد است.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در نشست شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی مراکز استان‌ها و واحد‌های منتخب که امروز در مجتمع حافظ برگزار شد، گفت: دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری و فرهنگی جزو اولویت‌های اصلی و اساسی دانشگاه آزاد است که باید در دستور کار جدی واحد‌ها و مراکز آموزشی قرار گیرد.

او عملکرد فرهنگی بیشتر واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد را مثبت ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه حرکت‌های جدی و امیدوار کننده‌ای در زمینه اجرای دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری و فرهنگی در واحد‌های دانشگاهی آغاز شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد  بیان کرد: واحد‌های دانشگاهی در فعالیت‌های فرهنگی خلاقیت و نوآوری داشته باشند و برنامه‌ها را با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی منطقه و شهر خود اجرا کنند.

کلانتری به برنامه‌های ویژه دانشگاه آزاد به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو اشاره و تصریح کرد: معاونان فرهنگی و دانشجویی در نظر داشته باشند که ویژه برنامه‌های این روز، ماهیت و هویت دانشجویی داشته باشد و به طور مستقیم توسط خود دانشجویان برگزار شود. معاونان و مدیران تنها حمایت کننده و پشتیبان فعالیت‌های فرهنگی هستند.
پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانید
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به میزبانی این دانشگاه در برگزاری سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، گفت: خوشبختانه این دانشگاه متولی و برگزارکننده بزرگترین رویداد فرهنگی در واحد شیراز است که امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای این مسابقات باشیم.

کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود ارائه خدمات مناسب به دانشجویان دانشگاه آزاد  را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید بهترین امکانات و خدمات در بخش‌های مختلف همچون سالن غذا خوری، خوابگاه، ایاب و ذهاب، باشگاه‌های ورزشی و ... در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.