سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان؛

امنیت مهمترین اصل در توسعه جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امنیت مهم‌ترین اصل در توسعه جامعه است و امروز دشمنان با جدیت تمام امنیت ایران را هدف گرفته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در نشست مسؤلین مراکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج با بیان اینکه بسیج در طول 40 سال عمر انقلاب در عرصه‌های مختلف به بهترین شیوه عمل کرده است گفت: هر زمان که کشور نیاز داشته، مردم در قالب بسیج نقش‌آفرینی کرده‌ است.

وی افزود: بسیج همواره در انجام کارهای بزرگ پیش قدم بوده و این تاثیرگذاری در دو بعد داخلی و خارجی در طول تاریخ انقلاب اسلامی خود را نشان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه اگر امنیت در جامعه‌ای حاکم نباشد رونق و توسعه‌ای شکل نمی‌گیرد اظهار داشت: امنیت مهم‌ترین اصل در توسعه جامعه است و امروز دشمنان با جدیت تمام امنیت ایران را هدف گرفته اند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه امروز الگوگیری از تفکر بسیجی در بسیاری از کشورهای آزادی‌خواه جهان موجب عقب‌نشینی و شکست دشمنان شده بیان کرد: امروزه شاهد قدرت هرچه بیشتر جهان اسلام هستیم و تیرهای دشمنان در ایجاد تفرقه و شکستن وحدت در بین جامعه اسلامی به سنگ خورده است.

وی به اغتشاشات و خسارت‌های اخیراشاره کرد و گفت: دشمنان همواره با بهانه‌های مختلف به‌دنبال دشمنی و ضربه‌زدن به نظام هستند چراکه از پیشرفت و امنیت ایران ناراحت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: کشور ما در تحریم است و باید با تکیه بر داشته‌ها در برابرجنگ تمام عیار اقتصادی و تحریم‌های همه جانبه دشمنان ایستادگی کند.

انتهای پیام/ع

رونق و توسعه‌  در گرو امنیت حاکم بر جامعه است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.