سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه قائم مقام اورژانس کشور از اتفاقی عجیب؛

سهمیه اورژانس ۵۰۰ لیتر بنزین ۳ هزار تومانی!

سیف نسبت به سهمیه بنزین خودرو‌های اورژانس در کشور به پلیس راهور ناجا گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی سیف قائم مقام اورژانس کشور گفت: متأسفانه رشد ۶ تا ۸ درصدی مصدومان تصادفات رانندگی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه ۴۴ مورد از عملیات‌های ما مربوط به حوادث مرتبط با وسایل حمل و نقلی و ۴۰۶ مورد نیز مربوط به حوادث غیرمرتبط با وسایل حمل و نقلی بوده است، افزود: یک میلیون و ۴۰۰ بیمارستان‌ درگیر این موضوع بودند و ۲ میلیون و ۲۳۸ عملیات در طرح زمستانه سال گذشته انجام دادیم.

قائم مقام اورژانس کشور با اشاره به رشد ۸ درصدی مصدومان تصادفات رانندگی گفت: برای کاهش میزان مصدومان حوادث رانندگی تعداد پایگاه‌های شهری را از یک هزار و ۲۰۴ پایگاه به یک هزار و ۲۴۶ پایگاه افزایش دادیم.

سیف تأکید کرد: ۵ پایگاه (میانه، ارومیه، ایران شهر، گیلان و آباده) به پایگاه‌های هوایی ما اضافه شدند و در حال حاضر ۴۴ پایگاه هوایی داریم.


بیشتر بخوانید: آمار دستگاه‌های ذی‌ربط درباره تصادفات رانندگی را قبول نداریم


قائم مقام اورژانس کشور افزود: اورژانس موتوری ۱۹۱ مورد بود که به ۳۴۶ مورد ارتقاء یافت.

سیف ضمن گلایه از افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین ما را در تأمین سوخت آمبولانس‌ها با مشکل مواجه کرده است، چراکه منابع خاصی هم برای تأمین سوخت آمبولانس‌ها به اورژانس ندادند.

قائم مقام اورژانس کشور تصریح کرد: سهمیه‌ای که دولت برای ما در نظر گرفته است ۵۰۰ لیتر آن هم لیتری ۳ هزار تومان در ماه است.

انتهای پیام/

رشد ۶ تا ۸ درصدی مصدومان تصادفات رانندگی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۰۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
اينكارا فايده اي نداره اينا و تاكسيا و وانتيا هر وقت بنزين ميزنن كيلومترشونم بزنن كه معلوم بشه چقدر راه رفتن و بنزين دزدي نشه
سعید فروزان
۰۱:۲۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
سر دراز دارد ناراضی نگه داشتن مردم ، اعلام کنند سهمیه نمایندگان مجلس و اطرافیان این نمایندگان چقدر و چه قیمتی است
حسین
۱۳:۵۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
باید تاسف خورد ازاین وضعیت سهمیه بندی برای اورژانس که با جان مردم سرو کار دارد ضمنا" آزاد هم 3000 تومان اینکه نیاز به سهمیه بندی ندارد .