سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش های پراکنده میهمان آخر هفته خراسان رضوی/کیفیت هوای مشهد در شرایط ناسالم

بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته دو درجه افزایش دارد و تا روز جمعه به ۱۵ درجه افزایش می‌یابد.

زهرا مبشری نسب کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: تا پایان هفته جاری جوی آرام در استان خراسان رضوی حاکم است، اما کیفیت هوا به علت بالا رفتن غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های بزرگ و صنعتی استان کاهش می‌یابد.
 
او ادامه داد: در روزهای جمعه و شنبه سامانه بارشی از شمال غرب استان وارد می شود که شاهد بارش های خیلی پراکنده و خفیف در اکثر نقاط استان خواهیم بود.
 
کارشناس هواشناسی گفت: قوچان با کمینه دمای هشت درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای ۱۱ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
 
شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی نیز به معنای آلودگی هوا برای همه سنین محسوب می‌شود و همچنین قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۲۰۱ تا ۳۰۰ ای.کیو.آی حالت اضطرار و بالاتر از عدد ۳۰۰ نیز حالت بحرانی را نشان می‌دهد.
 
انتهای پیام//ز.ق
 

افزایش تدریجی دمای هوا تا اوایل هفته آینده در مشهد

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.