سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد قطب دو و میدانی بانوان کشور

نایب رئیس بانوان فدراسیون دو ومیدانی گفت: استان یزد با وجود چهار ملی پوش در اردوی تیم ملی دو و میدانی کشور به عنوان قطب دو و میدانی بانوان کشور محسوب می‌شود.

 پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دو ومیدانی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت:استان یزد با وجود چهار ملی پوش در اردوی تیم ملی دو و میدانی کشور به عنوان قطب دو و میدانی بانوان کشور محسوب می‌شود و دو و میدانی بانوان استان یزد طی سه سال اخیر در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد.

او با اشاره  به حضور ۴ ملی پوش یزدی در این دوره از اردو‌های تیم ملی دو و میدانی بانوان کشور، افزود: استان یزد با وجود پتانسیل‌ها و ورزشکاران بسیار قدرتمند وتکنیکی دارای رکورد ملی، یکی از قطب‌های دو و میدانی بانوان کشور محسوب می‌شود.

بهزادی ادامه داد: با همکاری هیئت دو و میدانی استان یزد و اداره کل ورزش و جوانان این استان، دومین دوره اردوی تدارکاتی منتخبین جوانان دو و میدانی در بخش بانوان به میزبانی یزد برگزار شد که از امکانات خوبی داشت و کاملا بی نقص بود.

او با اشاره به اهمیت بحث و تست دوپینگ در ورزشکاران، افزود: در برنامه‌های اردوی منتخبین، کارگاه‌های آموزشی دوپینگ و آشنایی با مکمل‌ها برگزار شد و در نهایت تست دوپینگ نیز از سوی افسران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از همه ورزشکاران حاضر در اردو گرفته شد.

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی دو ومیدانی بانوان کشور به منظور حضور قدرتمند بانوان دو ومیدانی کار در رقابت‌های آسیایی جوانان بانکوک تایلند، قراره که در چهار مرحله دیگر برگزار شود.

انتهای پیام/ی

دو و میدانی بانوان یزدی شرایط ایده آلی نسبت به کشور دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.