سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح گازرسانی خراسان رضوی به زاهدان به مرحله ۵۰ درصدی رسید

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: بزرگترین طرح گازرسانی به زاهدان به طول ۵۰۰ کیلومتر در حال اجراست که تاکنون نیمی از این طرح به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حمید فانی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: این شرکت به عنوان معین گازرسانی به شهر زاهدان، بزرگترین طرح گازرسانی به این شهر را به طول ۵۰۰ کیلومتر در حال اجرا دارد که تاکنون نیمی از این طرح به پایان رسیده است.

او افزود: اجرای طرح توسعه شبکه گاز زاهدان توسط شرکت گاز خراسان رضوی از اردیبهشت امسال آغاز شده و تاکنون ۲۵۰ کیلومتر از شبکه گازرسانی این شهر به اتمام رسیده و در حال حاضر کل طرح‌های در حال انجام با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

او ادامه داد: اجرای ۵۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی زاهدان همراه با ۱۱ ایستگاه برعهده شرکت گاز خراسان رضوی است و این میزان خط لوله شامل خطوط فولادی و پلی‌اتیلن در اندازه‌های مختلف است که با هدف شتاب در اجرای طرح، به سه بخش تقسیم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: برای اجرای این طرح سه پیمانکار رتبه برتر کشور از طریق مناقصه انتخاب شده و مشغول فعالیت هستند.

فانی افزود: در حال حاضر ایستگاه سی. جی. اس ۱۰۰ هزاری شرقی زاهدان با پیش بینی ایستگاه تا ۳۰۰ هزار سی. جی. اس در مرحله تزریق گاز قرار دارد و ۱۰ ایستگاه تی. بی. اس دیگر با ظرفیت‌های متفاوت نیز در دست ساخت است که تاکنون سه مورد آن به اتمام رسیده و پیمانکار نصب انشعابات طرح هم انتخاب شده است.

او با اشاره به استفاده از نیرو‌های بومی در این طرح‌ها ادامه داد: در حال حاضر ۱۶۰ نفر به طور مستقیم و ۷۰ نفر به صورت غیرمستقیم در این طرح مشغول به‌کار هستند.
 
انتهای پیام//ف.ح

 

نیمی از طرح گازرسانی خراسان رضوی به زاهدان به پایان رسید

منبع؛ ایرنا

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.