سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباط مستقیم تلفنی استاندار مرکزی با مردم؛ عصر امروز ۶ آذر

مردم استان مرکزی عصر امروز می‌توانند با شماره تلفن ۱۱۱ مستقیم با استاندار صحبت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   سید علی آقازاده استاندار مرکزی عصر امروز از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی سامد ارتباط مردم و دولت پاسخگوی شهروندان است.

مردم استان مرکزی می‌توانند امروز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۰۶ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در گفتگوی تلفنی از طریق شماره تماس ۱۱۱ به صورت مستقیم مسائل و مشکلات خود را با استاندار مرکزی مطرح نمایند.

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی با بیان اینکه در راستای رفع مشکلات مردم استان به صورت ملاقات عمومی و تلفنی با شهروندان در ارتباط هستیم گفت: سامانه سامد با شماره ۱۱۱ بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و روزانه پاسخگوی ۷۰ تماس تلفنی از سراسر استان است.

آقازاده افزود: تمامی درخواست‌های شهروندان هم از طریق سامانه سامد و هم از طریق ملاقات‌های مردمی از سوی استانداری و مدیران مربوطه رسیدگی و پاسخ نهایی به شهروندان گزارش می‌شود.

او با بیان اینکه افراد می‌توانند مشکلات خود را با تماس با سامانه سامد به گوش مسئولان مربوطه برسانند ادامه داد: تمامی درخواست‌های مردمی که مربوط به دستگاه‌های اجرایی است فهرست بندی و برای رسیدگی به دستگاه‌های مسئول ارجاع داده می‌شود.

انتهای پیام / ج

مردم استان مرکزی عصر امروز می‌توانند با شماره ۱۱۱ مستقیم با استاندار صحبت کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.