سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گازرسانی به ۵۶۵ روستای استان کرمانشاه در سال ۹۸

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه، از گازرسانی به ۵۶۵ روستای استان در سال ۹۸ خبر داد و گفت : هم اکنون ساکنان هزار و ۳۱۰ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت : باتوجه به برنامه‌ریزی به عمل آمده و در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر محرومیت‌زدایی، شرکت گاز کرمانشاه امسال علاوه بر ۵۶۵ روستای استان گازرسانی به شهر‌های نوسود، نودشه و ریجاب و شبکه داخلی ازگله را در دستور کار قرار داده است.

او، مجموع اعتبارات گازرسانی به این روستا‌ها و شهر‌ها را ۲۹۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون هزار و ۳۱۰ روستا معادل ۷۲ درصد خانوار‌های روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: با گازرسانی به روستا‌های مذکور در سال جاری ضریب نفوذ گازرسانی به روستا‌ها به ۹۰ درصد خواهد رسید.

شهبازی گفت: همچنین ۱۲۵ روستا با مجموع اعتبار ۷۹ میلیارد تومان در مرحله پیمان سپاری است و ۲۴۶ روستا در مرحله مطالعه و امکان سنجی و طراحی قرار دارد.

او افزود: در کل استان تعداد ۲ هزار و ۲۳۳ روستا قابل گازرسانی است که از این تعداد هزار و ۷۱۴ روستای بالای ۲۰ خانوار است.

 او،گفت: با گازرسانی به روستا‌های واجد شرایط (بند ق / روستا‌های بالای ۲۰ خانوار) ضریب گازرسانی به روستا‌های استان کرمانشاه به ۱۰۰ ارتقا خواهد یافت.

 

 

انتهای پیام/د

برنامه‌ریزی به عمل آمده و در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر محرومیت‌زدایی

 

برچسب ها: گاز ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.