سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتانیاهو به مردم غزه هشدار داد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری به مردم غزه درباره عملیات «کمربند سیاه» این رژیم هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به مردم غزه درباره عملیات «کمربند سیاه» این رژیم هشدار داد و گفت رژیم صهیونیستی به حملات علیه خود پاسخ خواهد داد.

او در پیامی توئیتری نوشت: «اگر کسی در غزه فکر می‌کند می‌تواند بعد از عملیات کمربند سیاه، سر خود را بالا نگه دارد سخت در اشتباه است. ما قویا به هرگونه حمله‌ای علیه خودمان پاسخ می‌دهیم و به محافظت از امنیت اسرائیل در همه جبهه‌ها ادامه خواهیم داد.»

این توئیت در حالی منتشر می‌شود که ساعاتی پیش هواپیما‌های رژیم صهیونیستی یکی از پایگاه‌های نیرو‌های مقاومت فلسطین را در غرب خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند. در همین حال پدافند نیرو‌های مقاومت فلسطینی، حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را به شمال غزه دفع کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۰:۳۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
هی... هی..... هی بنیامین نتانیاهو عجله نکن هنوز که بلومبرگ ترامپ را در کارزار انتخاباتی آمریکا شکست نداده که هول برت داشته در ضمن حماس و گروههای جهادی فلسطین را دست کم نگیر شکستهای سنگین جنگی و عملیاتی را که دستور حمله دادی و دستهایت را بالا بردی یکبار هم که شده مرور کن مقاومت فلسطین در زمان عزالدین قسام بسر نمی برد الآن در عصر ترامپیسم و معامله قرنی هستیم که به افتضاح کشیده شده و عملیاتهای شما در عرض چند روز حداکثر 33 روزه به تسلیم منجر میشود آره باباجان خیلی عجله نکن و هول نشو یک وقت از هول حلیم میافتی تو دیگ منجلاب اسرائیل کمی هم به اختلاس و استیضاح و دادستانی اسرائیل فکر کن که همه دست و پایت را بسته آره عزیزجان نگذار به احمق درجه یک بین المللی معروف شوی اگر چه تمام جهان سیاست در عرصه دیپلماسی جهانی ترا فقط با همین صفت میشناسند......................
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۰:۳۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
با تشکر از شما خواننده گرامی