سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط‌شکنان تولید؛ بیانات رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان

بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی در قالب چند سخن‌نگاشت منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی هفته گذشته با دو هزار و پانصد نفر از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی دیدار و گفتگو داشتند.

ایشان در این دیدار به اهمیت ثروت ملی و گسترش رفاه عمومی در نظام اسلامی اشاره و تأکید کردند: «کار و راهبرد اساسی «مصون‌سازی اقتصاد از آسیب تحریم‌ها از طریق تقویت و رونق تولید داخلی» است و بنده پشت این قضیه ایستاده‌ام و از مسیر پیشرفت حقیقی کشور کاملاً دفاع می‌کنم.»

پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری براساس بخشی از بیانات ایشان، مجموعه لوح «خط‌شکنان تولید» را منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

رهبرانقلاب: «عرصه‌ تولید و رونق اقتصادی و اوج گرفتن ثروت ملّی و رفاه عمومی در کشور، احتیاج دارد به پیشروانی، فرماندهانی، صفوف مقدمی؛ که شما تولیدکنندگان هستید. شما صفوف مقدم و خط‌شکن‌های این عرصه و این میدان‌اید؛ این میدان هم میدان مهمّی است، میدان خطیری است، میدان جنگ است.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.