سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف روغن موتور احتکار شده در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف بیش از ۱۱ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ علی زنگنه، فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن موتور صنعتی در یکی از مناطق شهرستان رزن، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی انجام گرفته، سوله انبار کالا‌های احتکار شده در یکی از روستا‌های شهر درگزین شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری اداره تعزیرات از آن بازدید شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن ادامه داد:در بازرسی از این انبار، ۵۹۲ گالن بیست لیتری جمعا ۱۱ هزار و ۸۴۰ لیتر روغن موتور احتکار شده کشف شد.

زنگنه با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پلیس با رصد اطلاعاتی اجازه هر گونه سوء استفاده را افراد فرصت طلب سلب خواهد کرد.

سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایرگفت: به منظور شناسایی و دستگیری مجرمان و سارقان در شهرستان ملایر با انجام کار اطلاعاتی دقیق، ۴ طرح ضربتی و غافلگیرانه در نقاط مختلف و از پیش تعیین شده در شهرستان اجرا شد.

او افزود: در همین ارتباط ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران، ۲ سارق کابل برق و یک سارق محتویات داخل خودرو و یک سارق دوچرخه را دستگیر و ۹ فقره سرقت را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: در این طرح ماموران پاسگاه انتظامی مهدویه نیز ۲ سارق محصولات کشاورزی را دستگیر و اموال مسروقه را کشف کردند.

سلگی با اشاره به این که ۶ سارق دستگیر شده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: شهروندان ضمن مراقبت لازم از اموال و امکانات در اختیار خود، در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب


کشف ۱۱ فقره سرقت در ملایر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.