سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل هسته تخصصی توانمندسازی و محرومیت زدایی در کمیته امداد خوزستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی"ره" خوزستان از تشکیل هسته تخصصی توانمندسازی و محرومیت زدایی در این نهاد خبر داد.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی"ره" خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اینکه در طول ۴۰ سال گذشته، اقدامات موثری به منظور کاهش فقر و نابرابری انجام شده، در طلیعه رستاخیز اربعین دوم انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند عزم و همتی جهادی در این سیر نورانی است.

او لازمه خدمت رسانی موثر و کارامد به، ولی نعمتان انقلاب اسلامی را بهره گیری هدفمند از ایده‌های نو مجموعه‌های دانش بنیان و یافته‌های علمی در بیش‌تر ماموریت‌های محوله دانست.

موصلی اظهار داشت: به منظور بهره گیری موثر از ظرفیت‌های علمی مراکز دانشگاهی، پژوهشی و دانش بنیان، اقدامات اجرایی مبتنی بر تحقیقات و تصمیمات در هسته‌های تخصصی و نظام مندکردن مطالعات و پژوهش‌های علمی در حوزه محرومیت زدایی، امداد استان خوزستان اقدام به تشکیل هسته‌های تخصصی توانمندسازی و محرومیت زدایی کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: بهره گیری موثر از ظرفیت مراکز دانشگاهی، پژوهشی، دانش بنیان و حوزه‌های علمیه به منظور کاهش فقر و ترویج خیر و احسان در جامعه، پایش وضعیت فقر در و ارائه راهکار‌های موثر در جهت کاهش فقر متناسب با منابع و فرصت‌های موجود و شناسایی علل مولد فقر در نقاط مختلف استان و فراهم سازی امکانات تهیه نقشه جغرافیایی فقر از اهداف راه اندازی هسته تخصصی توانمندسازی و محرومیت زدایی در خوزستان به شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی "ره" استان خوزستان، بکارگیری ظرفیت پژوهشگران در دانشگاه‌ها و مراکز علمی برای بررسی موضوعات حوزه محرومیت زدایی بصورت بومی و استانی، دستیابی به راهکار‌های بکارگیری ظرفیت جوانان نواور و خلاق استارتاپ ها، حرکت‌های دانش بنیان و... در جهت رفع مسائل این نهاد از دیگر اهداف راه اندازی این هسته تخصصی عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

لزوم توانمندسازی مددجویان کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.