سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۴ برابری واگذاری زمین در شهرک صنعتی روزبدان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: میزان جذب سرمایه گذار در شهرک صنعتی روزبدان فیروزآباد در یک سال گذشته شتاب داشته و تعداد قرارداد‌ها از رشد ۴ برابری برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی در بازدید از شهرک صنعتی روزبدان فیروزآباد ضمن بررسی ظرفیت ها و توانمندی ها بر رفع مسائل و مشکلات و نیز توسعه و تکمیل زیرساخت ها تاکید شد.

او با اشاره به انعقاد ۱۲۴ قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان در شهرک صنعتی روزبدان فیروزآباد، گفت: میزان جذب سرمایه گذار در این شهرک صنعتی در یک سال گذشته شتاب داشته و تعداد قرارداد‌ها از رشد ۴ برابری برخوردار است.

فتوحی ادامه داد: در قالب این قرارداد‌ها بیش از ۲۸ هکتار زمین واگذارشده است.

او با بیان اینکه ۳۰ واحد بهره بردار با اشتغال ۳۰۰ نفر به فعالیت می‌پردازد گفت: تا پایان امسال نیز ۴ واحد با اشتغال ۸۰ نفر به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با اشاره به لزوم اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی فیروزآباد خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی برای اجرای این طرح شد و گفت: با توجه به وجود متقاضیان سرمایه گذاری، توسعه این شهرک صنعتی ضروری است و امیدواریم در این زمینه حمایت‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/

انعقاد ۱۲۴ قراردادسرمایه گذاری در شهرک صنعتی فیروزآباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.