سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشای فشار شدید کاری در آمازون بر کارکنان ساده

مدیران ارشد شرکت آمازون با هدف افزایش بهره وری و درآمد، فشار کاری زیادی را بر کارگران و کارمندان ساده این شرکت وارد می‌کنند که همین امر آمار جراحت و آسیب‌های کاری را در آمازون افزایش داده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  بررسی‌هایی که توسط دو سایت ریویل و آتلانتیک در آمریکا صورت گرفته نشان می‌دهد حوادث کاری در شرکت آمازون روز به روز در حال افزایش است و علت این مساله فشار مدیران آمازون بر کارمندان خود برای تحویل سریع‌تر کالا به مشتریان است.

این فشار‌ها باعث می‌شود هر روز تعدادی از کارمندان آمازون مجروح و زخمی شوند، ولی مدیران این شرکت اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند و برای افزایش امنیت در این شرکت کاری نمی‌کنند. آمازون تا ماه ژوئن ۱۲۵ هزار نفر را در ۱۱۰ مرکز خود در داخل آمریکا به خدمت گرفته و مدعی است آمار جراحت‌ها و زخمی شدن‌ها در این شرکت در برابر تعداد نیروی کار ناچیز است.

بر اساس بررسی انجام شده در سال ۲۰۱۸ از هر ۱۰۰ کارمند و کارگر تمام وقت آمازون ۹.۶ نفر آسیب جدی دیده اند. حال آنکه متوسط این رقم در سال ۲۰۱۸ برابر با ۴ نفر است. آسیب‌های یادشده در مواردی منجر به شکستگی استخوان، بیهوشی و ... شده است.

به گفته یکی از کارکنان شرکت آمازون، اکثر کارمندان این شرکت باید هر ساعت ۳۰۰ کالا را بررسی و اسکن کرده و در نهایت جایابی کنند که این امر به معنای بررسی و جایابی هر کالا در عرض ۱۱ ثانیه است که فشار کاری بی سابقه‌ای را به افراد تحمیل می‌کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.