سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات مشاوره به مددجویان کمیته امداد در تنکابن

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنکابن گفت: ۳۴۷ مددجوی زیر پوشش این نهاد از ابتدای امسال تا کنون از خدمات مشاوره فردی و گروهی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی اکبر سیدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنکابن با بیان اینکه ۳۴۷ مددجوی زیر پوشش امسال از مشاوره‌های فردی و گروهی بهره‌مند شدند، گفت: به مددجویان خدمات مشاوره فردی و گروهی در بخش‌های مشاوره شغلی، مشاوره تحصیلی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد، آموزش مهارت‌های زندگی و همسر داری ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه مشاوره فردی و گروهی به مددجویان یکی از خدمات اصلی این نهاد است که از سوی روانشناسان و مشاوران هر شهرستان انجام می‌شود، افزود: مشاوره به مددجویان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده‌ها، سلامت روان، یادگیری مهارت‌های زندگی و افزایش تاب آوری مددجویان ارائه می‌شود. 

رئیس کمیته امداد تنکابن گفت:پس از مراجعه مددجو به مشاور و انجام مشاوره، اطلاعات دقیقی از مشکلات و آسیب‌ها بدست آمده و پس از تشخیص، با در نظر گرفتن استعداد‌ها، انگیزه و علائق مراجعین راه حل‌های مناسبی برای رفع مشکل ارائه می‌شود.

سیدی گفت: در شهرستان تنکابن ۳ هزار و ۹۳۶ خانوار، معیشت بگیر کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/س

ارائه خدمات مشاوره به ۳۴۷ مددجوی کمیته امداد در تنکابن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.