سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای بیش از ۵ هزار وام اشتغال به متقاضیان

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بیش از ۵ هزار وام اشتغال به افراد جویای کار پرداخت شده است.

بیاتی معاون فرهنگی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: بیش از ۵ هزار وام اشتغال به افراد جویای کار در استان کرمانشاه پرداخت شده است.

او ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: شعار امسال هفته بسیج ۴۰ سال خدمت جهاد و شهادت است  که سر فصل همه برنامه‌های بسیج در این رابطه است.

بیاتی  با اشاره به پروژه‌های محرومیت زدایی در استان کرمانشاه گفت: از سال ۸۸ تا کنون  خدماتی که در سپاه حضرت  نبی اکرم (ص) داشتیم  ۱۹ هزار و ۲۶۶ پروژه عمرانی احداث مرمت و تعمیر شده است ۱۵۸ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان برای این پروژه‌ها شامل مسکن بهداشت و سلامت  راه سازی  مسجد  ابرسانی به روستا‌ها مدرسه سازی  وکشاوری اب بند و استخر برق رسانی در سراسر استان هزینه شده است.

او ادامه داد:  ۱۰ هزار و ۶۴ پروژه غیر عمرانی نیز با اعتبار ۱۰۱ میلیارد و  ۶۰۷ میلیون تومان  طی ده سال گذشته هزینه شده است که  مباحث البسه و پوشاک برای دانش آموزان نیازمند و تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان بوده است.

 بیاتی  گفت:  تهیه جهیزیه به تعداد ۱۳۵۶ سری جهیزیه  برای نیازمندان و سبد معیشتی نیز از دیگر  اقداماتی است که در این مدت انجام شده است.



انتهای پیام/ز

برگزاری برنامه گرامیداشت هفته بسیج 

برچسب ها: اشتغال ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.