سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه ۱۷ تهران در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۷ پروژه شهرداری/ اهدای زمین ۷ هزار متری توسط یک خیر

کلهری جزئیات ۱۷ پروژه شهرداری منطقه ۱۷ تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ شهرداری تهران صبح امروز در حاشیه افتتاح ۱۷ پروژه منطقه در جمع خبرنگاران حضور یافت و با بیان اینکه استخر آدم و حوا امروز افتتاح شد بر تراز استخر‌های درجه یک تهران هستند گفت: طراحی پروژه‌ها بر این مبنا بود که طول زمان کار‌های عمرانی را کاهش دهیم.

شهردار منطقه ۱۷ با تأکید بر اینکه پروژه‌ها ۳ ماه زودتر از موعد مقرر افتتاح شدند، اظهار کرد: در پروژه‌های عمرانی ۴ کیلومتر طول دسترسی‌ها را کوتاه‌تر کردیم و ۳ چراغ هوشمند راهنمایی هم در مسیر‌های مختلف نصب کردیم.

او با اشاره به تملک ۲۳ پلاک بافت فرسوده که در اختیار سازمان اوقاف بود، گفت: واگذاری این ۲۳ پلاک تعهد ۲۱ ساله اوقاف بوده است که امروز واگذاری آن نهایی شد و هزار و ۷۰۰ متر به فضای محله امامزاده حسن افزوده شد.

کلهری با بیان اینکه بعد از ۸۰ سال از تأسیس دانشگاه در ایران اولین دانشگاه علمی – کاربردی را در جنوب منطقه فعال کردیم گفت: در محله آذری هم یک فرد خیر زمینی به مساحت ۷ هزار متر را جهت فعالیت‌های ورزشی واگذار کرد که آن را جهت بهره‌برداری تجهیز کرده‌ایم.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: برای تملک این ۲۳ پلاک ثبتی و سایر پروژه‌ها به غیر از طرح نیلوفری ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه شده است.
او در خصوص اجرای طرح نیلوفری اظهار کرد: برای این کار باید ۵۴ پلاک را تملک کنیم و سازمان نوسازی این کار را دنبال می‌کند.

کلهری خاطرنشان کرد: سطح فوقانی طرح نیلوفری با حفظ مالکیت راه آهن برای شهرداری قابل بهره‌برداری است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.