سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایبندی مردم به انقلاب تکلیف مسئولان را دوچندان کرده است

رئیس کل دادگستری لرستان گفت:مردم از قضایای اخیر خوب عبور کردند و این پایبندی مردم به انقلاب تکلیف مسئوولان به خدمت خالصانه را دو چندان کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  محمد رزم با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: با وجود خباثت‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان، باور و اعتقاد ما این است که ائمه اطهار علیهم‌السلام این کشور را حفظ کرده‌اند.

او افزود: انقلاب اسلامی با وجود دشمنان فراوان، ۴۰ سال است که با صلابت و اقتدار ایستاده و از مواضع انقلابی سر سوزنی عقب نشینی نکرده، که این امر نشان از عنایت پروردگار متعال و ائمه اطهار علیهم‌السلام است.

رئیس کل دادگستری لرستان اظهار داشت: اگر بسیج نبود سرنوشت جنگ نامعلوم بود و در تمام این سال‌ها رهبری از بسیج حفظ و صیانت کردند و به شایستگی آن را گسترش دادند.

رزم با اشاره به اغتشاشات اخیرگفت: مردم با آگاهی و بصیرت و عشق به ولایت به این قضایا پایان دادندو این ملت هیچگاه و حتی در سخت‌ترین شرایط کشور، راه و خط خود را از مسیر ولایت جدا نخواهند کرد.

او افزود: بسیج همواره در صف اول پاسداری از انقلاب قرار داشته است و نقش آن در خنثی کردن فتنه دشمنان در حوادث اخیر کشور بیش از گذشته نمایان شد.

رئیس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که مردم ایران به نظام و انقلاب پایبند هستند و هر مانعی را در این مسیر از بین می‌برند یا زیر پا له می‌کنند و با قدرت، شور، نشاط و انگیزه در این مسیر باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/د

پایبندی مردم به انقلاب تکلیف مسئولان را دوچندان کرده است

برچسب ها: بسیج ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.