سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالله: تقلب در انتخابات دیگر برای مردم قابل قبول نیست

رئیس اجرائی دولت افغانستان در دیدار با هیاتی از مجلس سنای آمریکا تاکید کرد که تقلب در انتخابات دیگر برای مردم قابل قبول نیست.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله عبدالله، رئیس اجرائی دولت افغانستان و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور در دیدار با هیاتی از مجلس سنای آمریکا در کابل تاکید کرد که تقلب و تخلف انتخاباتی دیگر برای مردم افغانستان قابل قبول نیست.

عبدالله ابراز امیدواری کرد که نتایج انتخابات طبق قانون و بر اساس آرای پاک مردم افغانستان از سوی نهادهای مسئول اعلام شود.

وی تاکید کرد: از تقلب در انتخابات‌های افغانستان از سوی آنانی که از تقلب سود برده‌اند و سود می‌برند به صورت نظام مند استفاده می‌گردد و این وضع دیگر برای مردم افغانستان قابل قبول نیست.

عبدالله عبدالله اضافه کرد که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۹، سرنوشت و آینده دموکراسی و انتخابات در افغانستان مطرح است.

وی همچنین صلح را از اولویت‌های مردم افغانستان خواند و از اقدامات آمریکا در امور صلح این کشور استقبال کرد. رئیس اجرائی دولت افغانستان تاکید کرد: تمام جریان‌ها در افغانستان آماده‌اند از صلح و تلاش‌ها برای صلح استقبال نمایند.

رئیس اجرائی دولت افغانستان افزود که مبارزه با تروریسم در افغانستان با همکاری نیروهای بین‌المللی ادامه دارد و داعش در این اواخر در شرق افغانستان متحمل شکست سنگین گردیده است.

وی بیان داشت: نقش کشورهای منطقه در برقراری صلح و ثبات دائمی در افغانستان مهم است و باید در هر طرح و تلاش برای دست‌يافتن به صلح، اجماع منطقه ای در نظر گرفته شود

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.