سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطاعت مردم از رهبری ضامن حفظ کشور از گزند دشمنان است

نماینده، ولی فقیه درکردستان در این جلسه با تقدیر از مردم کردستان برای جداکردن صف خود از آشوبگران گفت: اطاعت مردم از رهبری ضامن حفظ کشور از گزند دشمنان است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت الله شاهرودی در چهارمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکربا بیان اینکه باید کمیته‌ای برای شناسایی و رفع مشکلات مناطق حاشیه شهر در ابعاد مختلف تشکیل شود افزود: مسئولین باید به فکر ایجاد مشاغل زودبازده و ایجاد درامد برای حل مشکلات این مناطق باشند.

وی افزود: دشمن قصد داشت تا از طریق محاصر اقتصادی کشورمان به اهداف خود دست پیدا کند که با آگاهی و بصیرت مردم و مسئولین تیرشان به سنگ خورد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه گام اول انقلاب را با شهادت و جانبازی بسیاری از جوانان ایرانی با سربلندی سپری کردیم گفت: خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی از اهداف مهم گام دوم انقلاب است.

الله مرادی گفت: وحدت تمامی اقشار جامعه و همراه و همسو شدن آن‌ها باهم رمز پیروزی و رسیدن به اهداف والای انقلاب است.

وی اضافه کرد: عمل به وظایف و خدمت رسانی صادقانه مسئولین به مردم بهترنی امر به معروف است.

نصراللهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه گفت: سربازان اقتصادی دولت در یک سال اخیر همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس با پیروی از دستورات رهبری اجازه ندادن تحریم‌ها کمر اقتصادی کشور را بشکند.

انتهای پیام/ف

مسئولین باید به فکر ایجاد مشاغل زودبازده و ایجاد درامد برای حل مشکلات جامعه باشند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.