سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری مطرح کرد؛

بالا بردن ظرفیت فرهنگی "بهارستان" با آثار هنرمندان مجسمه ساز

ضرغامی گفت: از آثار هنرمندان مجسمه ساز در فعالیت بهارستان نوروز استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در آیین اختتامیه نهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه سازی با تأکید بر اینکه اگر این کار (سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه سازی) به سرانجام رسید به خاطر تلاش هنرمندان بود و من از تمام مدیران و افرادی که دست ما را در برگزاری این سمپوزیوم گرفتند تشکر می‌کنم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به حضور شهردار تهران در سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه سازی گفت: آقای حناچی از این سمپوزیوم حمایت کرد و وقت بسیاری نیز برای به سرانجام رسیدن آن صرف کرد و من از حمایت شهردار تهران از این دوره سمپوزیوم تشکر می‌کنم.

او با تأکید بر اینکه فعالیت‌های انجام شده حاصل تلاش نهاد‌های بسیاری بود، گفت: از امروز باید خود را برای برگزاری دوره بعدی سمپوزیوم آماده کنیم، زیرا همان طور که می‌دانید برگزاری نهمین دوره سمپوزیوم با وقفه یک ساله انجام شد، اما ما بعد از اتمام مراسم اختتامیه به دنبال فراهم کردن مقدمات سمپوزیوم بعدی هستیم.

ضرغامی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های سال بعد باید انجام شود و یکی از نکات قابل توجه این است که ما هر ساله با نزدیک شدن به عید نوروز فعالیت بهارستان را داریم که سمپوزیوم مجسمه سازی می‌تواند به ظرفیت‌های فعالیت بهارستان که در نوروز انجام می‌شود بیفزاید.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به میدان مشاهیر اراضی عباس آباد گفت: کار‌های فرهنگی زیادی انجام شده است و باید به فکر جای گذاری آثار هنرمندان در یک نقطه متمرکز باشیم و به همین منظور با اعلام فراخوان‌های بعدی با تکمیل مجسمه‌ها تعدادی از آن‌ها در میدان مشاهیر اراضی عباس آباد جانمایی و نصب می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.