سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیفه: تلاش می‌کینم از اقتدار دانشگاه آزاد دفاع کنیم/ سازندگان هوگو‌های داخلی باید کیفیت را بالاتر ببرند

سرمربی دانشگاه آزاد گفت: تیم دانشگاه آزاد از تیم‌های ریشه دار در لیگ تکواندو است و با توجه به جدایی ملی پوشان، تیم جوانی داریم.

نعمت خلیفه سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار داشت:  یک هفته استراحت داشتیم و در یک هفته نیز به مصاف تیم یزدان رفتیم و تمام تلاشمان را کردیم تا نتیجه قابل قبولی بگیریم. تیم دانشگاه آزاد از تیم‌های ریشه دار در لیگ تکواندو است و با توجه به جدایی ملی پوشان، تیم جوانی داریم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از اقتدار دانشگاه آزاد دفاع کنیم.  

خلیفه افزود: مسلما در این مقطع آزمون و خطا داریم و یک سری بازیکنان را محک می‌زنیم. شرایط خوبی داریم و از تیمم رضایت دارم. باید تلاش کنیم هفته به هفته بهتر شویم و بهترین نتیجه را رقم بزنیم.


بیشتر بخوانید: عاشورزاده: تیم کَن نگاه وسیعی به تکواندو دارد/ سیستم امتیازدهی اشکالات زیادی دارد


سرمربی تکواندو دانشگاه آزاد در واکنش به انتقاداتی که نسبت به هوگو‌های الکترونیکی و سیستم امتیازدهی مطرح می‌شود گفت:  داوران ما به خوبی کارشان را انجام می‌دهند. هرچند سیستم امتیازدهی مشکل دارد، اما چاره‌ای نیست و در این مقطع که تحریم هستیم، باید از تولید داخلی حمایت کنیم. به اعتقاد من سازندگان هوگو‌ها باید تلاش کنند تا سطح و کیفیت آن‌ها را بالا ببرند تا با مشکل مواجه نشویم.  

انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم دانشگاه ازاد در هفته هفتم لیگ تکواندو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.